همه بازرگانان Google می توانند از طریق Shopify پرداخت را بپذیرند

تمام بازرگانان گوگل ، فیس بوک و اینستاگرام به زودی می توانند از طریق Shopify پرداخت را بپذیرند ، حتی اگر فروشگاه Shopify نداشته باشند.

Shop Pay ، یک راه حل پرداخت با یک کلیک برای خرده فروشان آنلاین ، قرار است اولین کالای Shopify باشد که توسط بازرگانان غیر Shopify قابل استفاده است.

این گسترش بخشی از یک هدف بزرگتر برای Shop Pay است تا خود را به عنوان صندوق پرداخت ترجیحی برای همه بازرگانان وب معرفی کند.

در اطلاعیه ای ، این شرکت اظهار داشت:

“هر روز ، بیش از 1.8 میلیارد نفر به فیس بوک وارد می شوند و یک میلیارد جلسه خرید در سراسر Google برگزار می شود. با آوردن Shop Pay به همه بازرگانان بدون در نظر گرفتن بستر تجاری که از آنها استفاده می کنند ، در حال ساخت یک جعبه پیشرو در صنعت هستیم که در دسترس مارک های مستقل است در زمانی که یافتن و تبدیل مشتری هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مناسب فروشگاه برای بازرگانان پرداخت می کند

خرده فروشانی که Shop Pay را به عنوان راه حل پرداخت خود ارائه می دهند ، به مزایای زیر دسترسی پیدا می کنند:

  • پرداخت سریعتر: تسویه حساب با Shop Pay 70٪ سریعتر از پرداخت معمول است و نرخ تبدیل 1.72 برابر بیشتر است.
  • رهگیری سفارش: ردیابی سفارش جهانی ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا تمام خریدهای مهم خود را ردیابی کنند ، به روزرسانی ها را دریافت کرده و سفارشات را با دستیار خرید Shopify مدیریت کنند.

علاوه بر این ، Shopify خاطرنشان می کند که Shop Pay یکی از اولین روش های خنثی کننده کربن برای پرداخت است ، زیرا 1005 از انتشار گازهای گلخانه ای برای هر سفارش جبران می شود.

مزایای پرداخت فروشگاه برای مشتریان

از زمان راه اندازی Shop Pay ، سفارشات بیش از 24 میلیارد دلار تسهیل شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چیزی که آن را از سایر راه حل های پرداخت جدا می کند سهولت سرعت مشتری در روند خرید است.

کارل ریورا ، معاون تولید در Shopify ، می گوید:

طبق مطالعات انجام شده ، رها شدن سبد خرید به طور متوسط ​​70٪ است که تقریباً 20٪ آن به دلیل یک فرآیند پیچیده پرداخت صورت می گیرد. Shop Pay این فرآیند را سریع و ساده انجام می دهد و گسترش کلیه بازرگانانی که در فیس بوک و گوگل می فروشند یک گام بسیار مهم در جهت ارائه بهترین پرداخت در کلاس برای هر مصرف کننده ، هر بازرگان ، هر سیستم عامل و هر دستگاه است. “

روند عرضه با کلیه بازرگانانی که در ماه های آینده از طریق فیس بوک در ایالات متحده می فروشند آغاز می شود و در اواخر سال جاری به همه بازرگانان در Google عرضه می شود.

این به دنبال گسترش فروشگاه پرداخت به بازرگانان Shopify در فوریه 2021 در فیس بوک و بازرگانان Shopify در مه 2021 در Google فروش می یابد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور