هل دادن هوش مصنوعی به لبه: از موارد و موارد بعدی استفاده کنید [Part 2]

عکس پروفایل نویسنده

در قسمت اول این مجموعه پرسش و پاسخ دو بخشی ، برخی از ملاحظات اساسی برای استفاده از لبه های AI را برجسته کرده ایم. در این بخش ، س questionsالات ما به موارد استفاده در حال ظهور و روند اصلی برای آینده تبدیل می شود.

چه مواردی را امیدوار کننده ترین موارد استفاده برای هوش مصنوعی لبه ای می دانید؟

همانطور که در قسمت یک برجسته شد ، دلایل استقرار هوش مصنوعی در لبه شامل تعادل نیازها در میان بردارهای مقیاس پذیری ، تأخیر ، پهنای باند ، استقلال ، امنیت و حریم خصوصی است. در یک دنیای کامل ، تمام پردازش ها متمرکز خواهد بود ، اما این در عمل خراب می شود و نیاز به AI (و ML) در لبه ها تنها با انفجار دستگاه ها و داده ها ادامه خواهد یافت.

دست پایین ، دید رایانه به دلیل پهنای باند مرتبط با جریان ویدئو ، برنامه کشنده AI برای لبه است. توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای “دیدن” وقایع در دنیای فیزیکی ، فرصت بی نظیری را برای نوآوری در زمینه هایی مانند تشخیص اشیا، ، ایمنی و امنیت ، کنترل کیفیت ، نگهداری پیش بینی و نظارت بر انطباق فراهم می کند.

با در نظر گرفتن خرده فروشی – راه حل های بینایی رایانه ای موج جدیدی از خدمات شخصی را در فروشگاه های آجر و ملات آغاز می کند که علاوه بر اطلاع رسانی بهتر تصمیمات بلندمدت بازاریابی ، بینندگان مشتری فعلی را در زمان واقعی ارائه می دهد. با توجه به حریم خصوصی ، اولیه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور