هشدار Google در برابر استفاده از تیزرهای داستانهای وب

گوگل یک پست وبلاگ (و یک ویدیو) با بیانیه راهنما برای جلوگیری از دلسرد کردن استفاده از قالب Web Stories به منظور خرید ترافیک منتشر کرد.

در مقاله و ویدئو ذکر شده است که مقالاتی در حال افزایش هستند که توصیه می کنند از Web Stories به عنوان یک تیزر استفاده کنند ، راهی برای تشویق بازدیدکنندگان برای کلیک و بازدید از وب سایت.

این ویدئو یادداشت می کند:

“یک توصیه که ممکن است در ابتدا عملی به نظر برسد اما تقریباً قطعاً نتیجه معکوس خواهد داد. فقط با ساختن تیزر داستان های وب به عنوان یک کانال جذب ترافیک خالص. “

و در این مقاله آمده است:

“… … یک چیز خاص که مردم مشاهده کرده اند محتوای تیزر است: Web Stories که اساساً تبلیغات برخی مطالب دیگر است …”

تیزرهای داستان وب تجربه کاربری ضعیفی دارند

به گفته گوگل ، این استفاده از قالب Web Stories تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد. Google گزارش می دهد که آنها بازخورد منفی کاربر درباره Web Stories که به عنوان درگاه ورود به سایر مطالب مانند مقالات یا ویدیوها استفاده می شود ، دریافت کرده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دلیل اینکه کاربران آن را دوست ندارند این است که برای مشاهده محتوایی که انتظار دارند ببینند ، یک کلیک اضافی لازم است.

پیشنهاد می شود دلیل استفاده ناشران از محتوای تیزر ، کسب درآمد از وب سایت هایشان باشد. گوگل پاسخ می دهد که چون از Web Stories می توان درآمد کسب کرد ، نیازی به فریب کاربر برای بازدید از وب سایت برای نشان دادن تبلیغات به وی نیست.

روش انجام این کار با تبلیغات بین صفحه است. اطلاعیه ای در دسامبر سال 2020 نشان می دهد که درج تبلیغات در داستان های وب چقدر آسان است.

عکس صفحه دستورالعملهای کسب درآمد از داستانهای وب

تصویر از نحوه افزودن AdSense به Web Stories

Google داستان های وب تیزر با کیفیت پایین را رتبه بندی نمی کند

گوگل اعلام کرد که کیفیت یک سیگنال رتبه بندی برای نمایش داستان های وب در جستجوی Google یا Discover است. بر این اساس ، Google سعی خواهد کرد که تیزرهای داستانهای وب با کیفیت پایین را نشان ندهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینگونه توضیح داده می شود:

“یک سیگنال مهم رتبه بندی در Google کیفیت محتوای شما است. و یک تیزر تبلیغاتی یک یا دو صفحه ای برای پست وبلاگ شما داستان رضایت بخشی را برای خواننده تعریف نمی کند ، بنابراین Google تمام تلاش خود را می کند تا این موارد را به کاربران نشان ندهد. “

معنای آن این است که از انتشار داستان های وب که به کاربران نوید محتوای خاصی می دهد ، عدم تحقق قول و اجبار کاربران برای کلیک بر روی سایت کامل برای پر کردن سفر محتوای خود ، خودداری کنید.

گوگل با استفاده از مثالی از ده لیست برتر که در شماره 3 متوقف شده اند ، عکس ها را به جای دستور وعده داده شده نشان می دهد.

داستانهای وب مستقل هستند

گوگل گفت لینک دادن به سایت اصلی از یک داستان وب خوب است تا زمانی که داستان محتوای مورد انتظار کاربر را ارائه دهد.

به عنوان مثال ، یک داستان وب که نوید یک دستور العمل را می دهد باید تمام مواد و دستورالعمل های آن دستورالعمل را به همراه پیوند به صفحه وب با محتوای بیشتر در مورد دستور العمل بیان کند.

اما گوگل همچنین تأکید کرد که داستان های وب باید محتوای مستقل در نظر گرفته شوند ، نه درگاه هایی برای جلب بازدید کنندگان سایت به سایت اصلی.

استناد

اطلاعیه رسمی Google را بخوانید

Web Stories ، نه Web Teasers

نحوه کسب درآمد از داستان های وب

Google تبلیغات برنامه ای را برای داستان های وب راه اندازی می کند

ویدئو را تماشا کنید

داستان ، نه تیزر!

https://www.youtube.com/watch؟v=n86O_ECkUek

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور