هر آنچه در مورد دستکاری متن با متن باید بدانید

تصویر
عکس پروفایل Rutkat Hacker Noon

@tom2روتکات

Front End Engineer + Blockchain Advocate

برای کسانی که کد نویسی یا حتی رمزگذارهای تازه کار را تجربه می کنند ، این راهنما نحوه دستکاری رشته های متنی را توضیح می دهد ، دقیقاً مانند موارد مثبت. اگر با رشته ها یا برنامه های وب رو به روی کاربر کار نکرده باشید ، مفید است. با استفاده از جاوا اسکریپت ، روش های داخلی و اصطلاحات منظم قدرتمند ، به سرعت از مبتدی به متخصص دیگر می روید.

آیا فکر کرده اید که چگونه سانسور کلمات در اینترنت رخ می دهد؟ شاید شما می خواهید بدانید که چرا نام کاربری شما در برنامه ها باید با قوانین خاص مطابقت داشته باشد؟ این کار از طریق دستکاری رشته با استفاده از کدهایی مانند javascript انجام می شود. رشته فقط یک نام خاص است که برای برچسب زدن قطعه ای از داده ها استفاده می شود که حاوی متن است و می تواند از حروف عددی عددی مخلوط با اعداد و نمادها تشکیل شود.

چرا مهم است؟ هر برنامه نرم افزاری دارای یک لایه ارائه (برنامه وب) نوعی دستکاری رشته را اعمال می کند و این پایه و اساس الگوریتم ها است. به این فکر کنید که چگونه در ایده های تجاری نیز صدق می کند. گرامارلی یک نمونه عالی از تجارت است که همه چیز در مورد دستکاری رشته است.

متن و رشته ها

اولین چیزی که باید در نظر گرفت این است که چگونه دستکاری متن را از منظر تصویری انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر غیر رمزگذار هستید یا فقط یک انسان هستید ، می دانید که می توانید متن را روی کاغذ ، تلفن هوشمند ، رایانه و حتی برنج خود بنویسید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور