هر آنچه در مورد خطوط لوله Tekton و قابل استفاده مجدد باید بدانید

عکس پروفایل نویسنده

ظهور فناوری Cloud و Container عصر جدیدی را در محاسبات توزیع شده در “مقیاس سیاره” ایجاد کرد که فقط یک دهه پیش غیرقابل شنیده و غیر قابل تصور بود. حرکت جالب دیگری که یک دهه پیش ایجاد شده بود و ارائه این راه حل های پیچیده با سرعت و دقت بالا بود ، DevOps.

این دو تغییر الگوی دست به دست هم داده و مکمل یکدیگرند تا محاسبات توزیع شده را به روشی که امروزه می دانیم (یا هنوز در مورد آن می آموزیم) شکل دهند.

همه ما می دانیم که یکپارچه سازی مداوم و استقرار مداوم در پارادایم اتوماسیون DevOps چقدر یکپارچه است و سازمان ها چگونه خطوط لوله پر زرق و برق طراحی کرده اند تا مدل کف کارخانه را به نرم افزار حمل و نقل وارد کنند.

اگر شما هرگز بخشی از اجرای هر یک از این روشهای DevOps برای یک سیستم توزیع شده بومی ابر بوده اید ، شاید بدانید که این خطوط لوله CI / CD با چه سرعتی به یک ابزار پیچیده و یکپارچه سازی تبدیل می شوند که نیاز به زیر مجموعه خود متخصصان است. ساخته شده و نگهداری می شود ، بنابراین به سیلوهای اضافه شده در این روشها می افزاید.

یک سیستم بزرگ که از چندین زیر سیستم توزیع شده تشکیل شده است و معمولاً به عنوان کانتینرهای docker جمع می شود که در طول زمان اجرای برنامه مانند Kubernetes قرار دارد. و برای آن سیستم ها این خطوط لوله …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور