هر آنچه درباره AWS DynamoDB باید بدانید

عکس پروفایل Taavi Rehemägi Hacker Noon

@taavi-rehemagiTaavi Rehemägi

مدیر عامل شرکت Dashbird. 13 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و 5 سال ساخت برنامه های بدون سرور.

AWS DynamoDB بازی پایگاه داده را در Serverless تغییر داد و همچنان ادامه می دهد ، زیرا طراحی آن ارزش عظیم آن را بارها ثابت می کند. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد DynamoDB بدانید به شما راهنمایی می کند تا مطمئن باشید از این سرویس به بهترین شکل استفاده می کنید و از تمام مزایای آن بهره مند می شوید.

AWS DynamoDB چیست؟

DynamoDB یک پایگاه داده با ارزش کلیدی و اسناد است که دارای پاسخ های یک رقمی میلی ثانیه ای در هر مقیاس است. این یک پایگاه داده با دوام کاملاً مدیریت شده با قابلیت های داخلی ، پشتیبان گیری و بازیابی است.

یک کلمه کلیدی که اغلب با DynamoDB می شنوید این است که یک پایگاه داده NoSQL است ، به این معنی که از زبان جستجوی سنتی SQL که در پایگاه های داده رابطه ای استفاده نمی شود استفاده نمی کند. طراحی آن برای کاهش پیچیدگی بین جداول با ادغام اشیا into در یک مجموعه مشترک یا جدول “بدون طرح” در پایگاه داده NoSQL است. سپس این اشیا together بر اساس مضامین مشترک گروه بندی می شوند ، که شرایط پرس و جوهای متداول برنامه ای را که تنظیم کرده اید برآورده می کنند.

مفاهیم کلیدی:

  • جدول: به عنوان مجموعه ای که می تواند تعداد نامحدودی از موارد را در خود جای دهد ، همچنین ممکن است دارای نمایه های ثانویه مرتبط باشد
  • فهرست ثانویه: موارد جدول را کپی می کند …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور