هر آنچه باید در مورد Lisk Mainnet Migration بدانید

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاک چین که در جاوا اسکریپت نوشته شده است ، تقویت می کنیم.

Lisk Mainnet به زودی به پروتکل Lisk به روز شده منتقل می شود که شامل تمام پیشنهادات بهبود خطر (LIP) از 0001 – 0036 می شود.

این شبکه با به روز رسانی به Lisk Core 3.0.0 مهاجرت می کند که منجر به هارد فورک می شود و بزرگترین مهاجرت شبکه ای است که تاکنون در شبکه Lisk رخ داده است. راه اندازی Lisk Mainnet جدید تغییرات اساسی زیادی را در بلاک چین Lisk ایجاد می کند ، اطلاعات بیشتر را می توانید در پست های قبلی وبلاگ پیدا کنید:

به روزرسانی ها و تنظیمات مختلفی وجود دارد که باید توسط ذینفعان مختلف در اکوسیستم Lisk انجام شود تا با بلاک چین Lisk Core 3.0.0 سازگار باشد. این پست وبلاگ نحوه آماده شدن برای راه اندازی Mainnet Lisk Core 3.0.0 را توضیح می دهد ، به منظور دستیابی به مهاجرت روان و آسان به شبکه به روز شده.

مهاجرت ابزار و سرویس

ابزارها و سرویس های متکی بر بلاک چین Lisk به به روزرسانی های مهمی نیاز دارند تا پس از هارد فورک با شبکه Lisk سازگار باشند. این امر به ویژه برای مبادلات ، کیف پول ، خدمات سهام ، کاوشگران بلاک چین، و دیگر خدمات شخص ثالث، به عنوان مثال ارائه دهندگان پرداخت.

منابع ذکر شده در زیر به منظور ارائه یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور