نکات مهم از E3 2021: بتسدا دوباره برمی خیزد و نینتندو نمایش را می دزد

تصویر
عکس پروفایل کارلو Occhiena Hacker Noon

@کارلوچیناکارلو اوچینا

Tech // Startups // Gaming // Python Dev // موسس @ Aziona

بسیاری از افراد در مورد کنفرانس آنلاین E3 2201 با احساسات مختلفی روبرو شدند. برخی از آنها دستپاچه بودند و دیگران با برخی از اعلامیه های ارائه شده توسط بازی ها ، هیجان زده شدند. در این مقاله ، ما در مورد نظرات همکاران HackerNoon در مورد این رویداد بحث خواهیم کرد.

این موضوع Slogging توسط کارلو اوچینا ، لیمارک آمبالینا ، خوزه هرناندز ، جفری هریس ، جک بورهام و نیکولاس نگ در کانال رسمی # بازی Slogging رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

احساسی درباره E3 دارید؟ من بازگشت بسیار خوبی از بتسدا را دیدم که با مایکروسافت در کنار خود با مقداری گرم بیشتر فشار می آورد. من احساس می کنم که در آینده شاهد موارد بیشتری از این خواهیم بود (و شاید تمرکز تولیدکنندگان بازی باشد؟)

همچنین ، 100٪ E3 مجازی معنایی دارد؟ بیایید در این مورد بحث کنیم

بیایید با استفاده از این موضوع در مورد اعلان های مورد علاقه / حداقل مورد علاقه خود از e3 صحبت کنیم!

من شخصاً Shin Megami Tensei 5 را هیجان زده ام. من به عنوان یک طرفدار پرسونا ، سریال را دوست دارم و از اینکه این بازی را امتحان می کنم بسیار هیجان زده هستم

من همچنین از دیدن مجموعه Danganronpa به سوییچ هیجان زده شدم ، اما بعد یادآوری کردم ، زیرا این یک بازی رمز و راز است که ارزش پاسخ کمی دارد … من آن را خریداری می کنم ، اما آیا دوباره آنها را بازی خواهم کرد؟ احتمالا نه. مثل یک بار که یک رمان مرموز را خوانده اید ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور