نکات اساسی برای عادات خوب امنیت سایبری

عکس پروفایل نویسنده

@جیمز مورپیجیمز مورفی

جیمز مورفی یک معلم فن و یک وبلاگ نویس از نیویورک است. جیمز بیشتر در مورد فن آوری های جدید می نویسد.

بسیاری از عادات سالم وجود دارد که به ما آموخته و مجبور به پذیرش آنها از کودکی شده ایم. این عادت ها جزئی از ما شده اند و به نوعی ما را به عنوان بزرگسال تعریف کرده اند. از نظر استعاره ای ، می توانیم از چنین تصویر مشابهی برای آموزش امنیت سایبری استفاده کنیم.

چیزی به عنوان بهداشت سایبری وجود دارد. این عاداتی است که شما با دستگاه ها و رایانه های خود ایجاد کرده و آنها را تمرین می کنید که به امنیت آنلاین شما کمک می کنند.

تهدید به حملات سایبری در سال 2020 بیش از ده سال پیش واقعیت دارد. و می توانید شرط ببندید که این تهدیدها فقط با گذشت زمان ادامه پیدا می کنند یا حتی بدتر می شوند. این بدان معناست که شما همچنین باید به امنیت سایبری خود توجه بیشتری داشته باشید. باید بدانید که هیچ کس از هک های آنلاین و حملات سایبری دور نیست. بنابراین باید جدی تر در مورد امنیت سایبری باشید. این چیزی نیست که آن را مسلم بداند.

نرم افزار مخرب قابل اعتماد و آنتی ویروس را نصب کنید

این یکی از مهمترین جنبه ها و مراحل عملی در تأمین امنیت سایبری است. نرم افزار آنتی ویروس برنامه هایی است که نرم افزارهای مخرب و ویروس های رایانه را بررسی کرده و آنها را از سیستم ریشه کن می کند. این عادت شماره یک بهداشت سایبری در اطمینان از امنیت سایبری کلی است.

برخی از توابع اصلی وجود دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور