نقش احتمال در امنیت ارزهای رمزپایه شما

عکس پروفایل ظهر سرگئی هکر

این مقاله از نظر احتمالات به امنیت اختصاص دارد. از دست دادن کلیدهای کیف پول ، فراموش کردن عبارات یادآوری شده یادآوری شده ، یا دادن 12 کلمه از اصطلاحات دانه در معرض تهدید حیات به یک پسر بد موضوع این مقاله نیست.

ارزهای رمزنگاری شده بر اساس احتمال است. آیا این بدان معنی است که شما یک کیف پول بیت کوین نصب کرده اید و روزی 100 BTC در آنجا خواهید یافت؟ آیا این امکان وجود دارد؟ بله ، ممکن است ، اما بسیار بعید است که این اتفاق بیفتد. بلکه همه ستارگان در جهان می وزند تا اینکه چنین اتفاقی رخ دهد.

با این حال ، این واقعیت علاقه مندان را متوقف نمی کند – “شکارچیان گنج” که هدفمندانه در تلاشند کلید آدرس های قدیمی (و نه فقط قدیمی) را که حاوی سکه های استخراج شده در سال های اولیه وجود بیت کوین است ، حدس بزنند. ما با استفاده از مثال بیت کوین ، به عنوان نماینده اصلی ارزهای رمزپایه و ، شاید بتوان گفت در حال حاضر ، تنها زمینه فعالیت ها ، نقش احتمال را در امنیت بررسی خواهیم کرد ، که در زیر به آن خواهیم پرداخت. ممکن است روزی این اطلاعات برای Free TON نیز مرتبط شود.

بنابراین این فعالیت مبتنی بر چیست؟ نه تنها به این واقعیت که امکان یافتن دقیق کلید درست آدرس وجود دارد بلکه وجود برخورد نیز وجود دارد. برخوردهای هش موقعیت هایی است که دو منبع متفاوت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور