نقد و بررسی MASS Builder: بازی مکانیکی که هرگز نشنیده اید

عکس پروفایل نویسنده

@hackernoongamingهکر نون گیمینگ

انتشار اخبار بازی های ویدیویی ، راهنماها ، نظرات و موارد دیگر.

بازی های مکانیکی عشق زیادی ندارند. علی رغم داشتن سابقه طولانی ، تعداد زیادی از آنها آزاد نمی شوند. بدتر اینکه ، بیشتر بازی هایی که ارائه می شوند مبتنی بر مفهوم غربی mechs هستند: ماشین های جنگی کند و سنگین با اسلحه هایی که به آنها بسته شده است. وارد سازنده MASS شوید ، جوابی برای دعاهای دوستداران بازی های مکانیکی در همه جا.

طرفداران سبک مکانیکی ژاپن ها ، جت پک ها ، دستهای مفصل و سلاح های غول پیکر باید با سری Gundam Versus و Gundam Breaker انحصاری PS کنار بیایند. در سال 2019 ، Daemon x Machina قبل از اینکه چند ماه بعد به کامپیوتر بیاید ، سوییچ را جلب کرد و به طرفداران محروم کمک کرد تا خارش مکه خود را خراش دهند. با این اوصاف ، یک بازی وجود دارد که افراد زیادی در مورد آن صحبت نمی کنند.

سازنده MASS (Mechanical Assault Skeleton Suit) سازنده Kickstarter خود را با موفقیت در آوریل 2019 به پایان رساند و بی سر و صدا در 13th سپتامبر 2019 ، به طور همزمان در همان روزی که Daemon x Machina در سوییچ منتشر کرد ، در Steam به عنوان عنوان دسترسی زودرس منتشر شد. توسعه دهندگان آن ، Vermillion Digital، از آن زمان روی آن کار کرده اند و طی این سالها محتوای جدیدی به بازی اضافه کرده اند.

ساختمان ماس آزادی است

گزینه هایی برای زره ​​جلوی وسط

در هسته اصلی خود ، MASS Builder یک بازی مکانیکی در مورد ساختن سربازهای مکانیکی عالی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور