نظرسنجی نشان می‌دهد که کارکنان داخلی کمترین رضایت را دارند

Future Forum، کنسرسیومی که توسط اپلیکیشن پیام رسان Slack راه اندازی شده است، یافته های حاصل از مطالعه جهانی پالس خود را برای سال 2022 منتشر کرد.

با افزایش بازگشت کارمندان به محل کار پس از همه‌گیری، متوجه شد که سیاست‌های غیرقابل انعطاف بازگشت به دفتر تأثیر منفی بر امتیازات تجربه کارکنان دارد.

کارکنان تمام وقت در دفتر استرس و اضطراب بیشتری دارند

بر اساس این نظرسنجی، 34 درصد از کارگران به صورت تمام وقت به دفتر بازگشته اند که بالاترین درصد از زمان شروع نظرسنجی های فصلی Future Forum در ژوئن 2020 است.

در سؤالاتی که هر هشت تجربه کارمند اندازه گیری شد، کارمندان کاملاً حضوری کمترین امتیاز را داشتند. کارمندان هیبریدی در دفتر/خانه در وسط قرار داشتند و کارگران کاملاً از راه دور بالاترین امتیاز را در همه دسته‌ها داشتند.

نتایج نظرسنجی کارکنان

مواد غذایی کلیدی عبارتند از:

  • نمرات استرس و اضطراب ناشی از کار نسبت به سه ماهه گذشته 28 درصد کاهش یافته است که از زمان شروع نظرسنجی یک رکورد پایین است.
  • نمرات تعادل بین کار و زندگی 17 درصد کاهش یافت و نمرات کارکنان اداری تمام وقت دو برابر بیشتر از کارمندان دورکاری و دورافتاده کاهش یافت.
  • کارمندان با برنامه های ثابت 260 درصد بیشتر به دنبال شغل جدید در سال آینده هستند.
  • استرالیا، آلمان، بریتانیا و ایالات متحده همگی امتیازات بالایی را برای استرس کارکنان داشتند

این مطالعه نشان می‌دهد که سیاست‌ها و برنامه‌های سفت و سخت عامل اصلی فرسایش کارکنان هستند، در میان کارگرانی که برنامه‌های ثابت دارند، این در زنان، اقلیت‌ها و والدین شاغل بارزتر بود.

استاندارد دوگانه برای مدیران و کارمندان

Future Forum همچنین در مقایسه با مدیران، کاهش بسیار شدیدتری را در امتیازات تجربه کارمندان برای کارمندان رتبه‌بندی مشاهده کرد.

تعادل کار و زندگی برای افراد غیرمجری پنج برابر بیشتر از مدیران اجرایی کاهش یافت. افراد غیرموظف نیز دو برابر بیشتر از همتایان سطح C خود استرس گزارش کردند.

مطالعه پالس نشان داد که دلیل این امر، استقلال برنامه ریزی مدیران است که به آنها امکان می دهد گزینه های ترکیبی و از راه دور در اختیار کارمندان قرار نگیرند.

هنوز سوالاتی پیرامون بهره وری کار از خانه وجود دارد

یک مطالعه در سال 2021 توسط ADP نشان داد که کار در محل مزایایی را ارائه می دهد که وقتی کارمندان کاملاً از راه دور هستند از بین می روند. مطالعه ای که توسط Airtasker درست یک سال قبل انجام شد نشان داد که مسافران مجازی 1.4 روز بیشتر از کارکنان داخل دفتر در ماه کار می کنند.

بسیاری از رهبران شرکت نیز بهره وری کارکنان را در یک دفتر راه دور زیر سوال می برند. با این حال، راه حل های ثابت زیادی وجود دارد که کارفرمایان می توانند برای افزایش بهره وری برای کارکنانی که از خانه کار می کنند استفاده کنند.


منبع: انجمن آینده (لینک PDF)

تصویر ویژه: Photographee.eu/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور