نرم افزار حقوق و دستمزد: این چیست و چه مزایایی برای تیم های منابع انسانی دارد

عکس پروفایل نویسنده

@راشلچونگراشل چونگ

راشل 30 سال تجربه HR منطقه ای در زمینه تنظیمات جدید ، M&A و تحولات منابع انسانی در صنایع مختلف دارد.

پردازش حقوق و دستمزد و مدیریت مزایا دو مورد از مهمترین عملکردهای منابع انسانی هستند. متخصصان حقوق و دستمزد منابع انسانی ، از صدور یا توزیع فیش حقوقی گرفته تا حفظ انطباق با مالیات و محاسبه کسر حقوق و دستمزد ، چندین کلاه بر سر دارند.

این فرایندها به تنهایی کاملاً پیچیده هستند. حال ، تصور کنید که اگر کارمندان حقوق و دستمزد شما هنوز به صفحات گسترده متکی هستند و کارهای حسابداری را با دست انجام می دهند ، چگونه می توان وظایف گیج کننده را ایجاد کرد.

برای صرفه جویی در وقت تیم حقوق و دستمزد منابع انسانی خود و رها کردن آنها از استرس ناشی از کار ، بهترین کمکی که می توانید ارائه دهید سرمایه گذاری در نرم افزار حقوق و دستمزد است. سیستمی را پیدا کنید که بودجه شرکت شما را تأمین کند و عملکرد کلی مشاغل شما را ارتقا دهد.

نرم افزار حقوق و دستمزد چیست؟

همانطور که از نامش پیداست ، نرم افزار حقوق و دستمزد برنامه ای است که برای مدیریت ، سازماندهی ، محاسبه و خودکارسازی حقوق کارمندان استفاده می شود. این فناوری به کاربران امکان می دهد ساعت ها را پیگیری کنند ، سوابق پرداخت را پرداخت کنند ، از طریق سپرده مستقیم پرداخت کنند و بسیاری از کارهای دیگر را در یک سیستم عامل انجام دهند.

یک سیستم حقوق و دستمزد یا در محل یا در فضای ابری میزبانی می شود. هر دو نوع نرم افزار به متخصصان حقوق و دستمزد کمک می کند تا روند کارآمد حقوق و دستمزد را ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که کارمندان دریافت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور