نحوه کار NFT ها و چرا پلی بین دنیای دیجیتال و زندگی واقعی هستند

عکس نمایه آلفردو دی کاندیا هکر ظهر

@آلفردودکاندیاآلفردو دی كاندیا

نویسنده متخصص بلاک چین “Mastering EOS” & “Mastering DeFi” ، توسعه دهنده اندروید

مطمئناً وقتی ما در مورد رمزنگاری و بلاکچین صحبت می کنیم ، در مورد یک دنیای 100٪ دیجیتال صحبت می کنیم که به سختی با دنیای واقعی همخوانی دارد ، زیرا ما نمی توانیم این دارایی ها را از نزدیک لمس کنیم و برای استفاده از همه اینها باید خود را به این فضای دیجیتال منتقل کنیم. مزایا.

یکی از زمینه هایی که در زمینه بلاکچین برای چند سال در حال تکامل است ، حوزه NFT ، مخفف Non Fungible Token است ، دارایی های منحصر به فردی است که می تواند هر اطلاعاتی را که می تواند یک تصویر ، یک ویدیو و حتی یک آهنگ باشد ، ادغام کند ، نه به ذکر حتی کتابهایی که در واقع می توانند به نشانه تبدیل شوند.

در حقیقت، NFT ها عملکرد خاصی ندارند ، زیرا بر اساس پروژه و چگونگی شکل دادن به آنها ، می توانیم کارهای مختلفی را ایجاد کنیم و برای متفاوت ترین عملکردها ، به عنوان مثال می توانیم یک نقاشی بگیریم و آن را دیجیتالی کنیم ، یا برای رویدادی بلیط ایجاد کنیم این ویژگی را دارند که همه منحصر به فرد هستند و قادر به تغییر آنها به هیچ وجه و یا جعل آنها نیستند ، این یک چیز خوب برای صنعت موسیقی و موارد مشابه است.

بنابراین در این صورت ما می توانیم قبلاً چیزی فیزیکی مانند یک اثر هنری یا بلیط یک رویداد را به هم متصل کنیم و از آنها هم به عنوان کلکسیون و هم به عنوان دارایی برای دسترسی به یک واقعه واقعی استفاده کنیم ، در واقع شما می توانید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور