نحوه کار با تأثیرگذاران بدون نقض دستورالعمل های FTC

عکس پروفایل استیو کهلر هکر ظهر

@استیوکهلراستیو کهلر

بارگیری تخلیه های مغزی قبل از حذف برای کلاس 2 ، یک دانش آموز چهارم یک نبوغ است.

در سال 2003 ، کریس Moneymaker چیزی را بیرون کشید که هنوز هم در مورد آن صحبت می شود. این در مسابقات World Series of Poker Main Event بود که “بلوف قرن” را تضمین کرد. Moneymaker رو در رو با یک بازیکن باتجربه و باتجربه در Sammy Farha رودررو شد.

کارت های هر دو نفر به آنها داده شد و مسابقه آغاز شد. Moneymaker دست بازنده را داشت اما آن را نشان نداد. با اعتماد به نفس ، Moneymaker تراشه های خود را به جلو هل داد و همه کار را انجام داد. فرها نمی دید که Moneymaker بلوف می زند ، ترس از باخت داشت و برابر شد. Moneymaker در آن دور ، و در نهایت ، قهرمانی را به دست آورد.

برخلاف Moneymaker ، کمیسیون تجارت فدرال بلوف نمی زند.

FTC دست بهتری دارد ، در واقع ، آنها همه کارتها را نگه می دارند و بازی را اجرا می کنند. FTC نیازی به بلوف ندارد. هنگامی که آنها دستورالعمل های افشای اطلاعات را منتشر می کنند ، باید دنبال شوند. اگر به دستورالعمل ها و مجازات های آنها نزدیک شویم که گویی آنها بلوف می زنند ، که نیستند ، ما با سرنوشت تجارت خود قمار می کنیم. اگر سعی کنیم با زدن بلوف برنده شویم و این بلوف نباشد ، می توانیم همه چیز را از دست بدهیم.

در این مقاله ما می خواهیم الزامات FTC برای افشای اینفلوئنسر را در موارد زیر بررسی کنیم:

  1. وبلاگ ها
  2. رسانه های اجتماعی
  3. ویدئو

بیایید شروع کنیم.

نقطه…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور