نحوه پیشنهاد ویدیوها توسط YouTube

YouTube در مورد موتور توصیه خود و نحوه انتخاب ویدیوهایی که در صفحه اصلی شما نمایش داده می شود ، مفصل ترین توضیحات خود را ارائه می دهد.

در تلاش برای رفع ابهام از توصیه های YouTube ، معاون مهندسی این شرکت یک پست وبلاگ و یک پرسش و پاسخ ویدیویی منتشر کرد که به رایج ترین سوالات بینندگان و سازندگان می پردازد.

به این مهم بپردازید – مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که سیستم توصیه های YouTube به گونه ای طراحی شده است که به هر بیننده کمک می کند ویدیوهایی را پیدا کند که رضایت آنها را جلب کند.

یوتیوب می گوید تنها راهی که می تواند این کار را انجام دهد شخصی سازی است ، بنابراین متوجه خواهید شد که اهمیت بسیاری از عوامل بستگی به کاربر وارد شده در سیستم دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با آگاهی از این ، در اینجا خلاصه ای از تمام اطلاعات کلیدی که VP به اشتراک گذاشته است آورده شده است.

عوامل توصیه YouTube

چه چیزی بیشتر اهمیت دارد – زمان مراقبت یا حفظ؟

سازندگان YouTube اغلب می پرسند که موتور توصیه بین حفظ بیننده و زمان کلی تماشا چه ارزش بیشتری دارد.

به عبارت دیگر – آیا 50 درصد از یک ویدیوی 5 دقیقه ای بهتر یا بدتر از 3 دقیقه از یک فیلم 10 دقیقه ای است؟

در این حالت ، 3 دقیقه به طور کلی زمان تماشای بیشتری است ، اما فقط 30 درصد از یک ویدیوی 10 دقیقه ای است که در مقایسه با 50 درصد ضعیف تر است.

داده های YouTube نشان می دهد که مردم وقتی درصد بیشتری از ویدیو را تماشا می کنند ، رضایت بیشتری دارند. اما این لزوما به این معنا نیست که ارزش نگهداری بیشتر از زمان تماشا است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نمی توان گفت کدام عامل بیشتر اهمیت دارد زیرا بر اساس کاربر و فیلم متفاوت است.

برخی از انواع ویدئوها دارای نرخ ماندگاری پایینی هستند ، اما بینندگان همچنان می توانند رضایت خود را حفظ کنند اگر به آنچه می خواهند ببینند برسند.

توصیه ها برای هر کاربر شخصی سازی شده است ، به این معنی که در کل زمان به طور یکسان با ساعت مراقبت برخورد نمی شود.

برای یک بیننده ، اگر آنها معمولاً 2-3 دقیقه یک ویدیو را تماشا کنند ، 5 دقیقه زمان تماشا می تواند زیاد باشد. اگر بیننده دیگری به طور معمول 10 دقیقه یا بیشتر ویدیو را تماشا کند ، برای بیننده دیگر 5 دقیقه کم به نظر می رسد.

هیچ عامل غالب بین زمان تماشا و حفظ وجود ندارد. بستگی به ویدیو دارد و اینکه چه کسی آن را تماشا می کند.

چه مدت توصیه می شود؟

ممکن است در یک زمان یا بیشتر ، سازندگان YouTube بپرسند چقدر طول می کشد تا فیلم ها توسط موتور توصیه دریافت شوند.

گاهی اوقات اتفاق می افتد که فیلم ها تا ماه ها پس از انتشار در صفحه اصلی قابل مشاهده نیستند.

با این حال ، این از نظر طراحی نیست ، زیرا فیلم ها باید بلافاصله توصیه شوند.

اگر داده های کافی برای درک اینکه یک ویدیو باید به چه کسانی توصیه شود ، وجود ندارد ، YouTube همیشه نمی تواند این کار را انجام دهد. این به طور معمول در مورد کانالهای جدیدتر است که YouTube اطلاعات زیادی در مورد آنها ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

به همین دلیل است که ویدئوهای قدیمی تر در کنار ویدئوهای جدیدتر از کانال های تأسیس شده در صفحه اصلی ظاهر می شوند. داده های بیشتری برای مطابقت محتوا با مخاطبان مربوطه در دسترس است.

چرا کانال های کوچک بیشتر توصیه نمی شوند؟

هم بینندگان و هم سازندگان از اینکه YouTube به اندازه کافی کانالهای کوچک را به اندازه کافی توصیه نمی کند شکایت دارند.

باز هم ، این به آخرین نکته در مورد محدود بودن داده های YouTube برمی گردد که تعیین می کند مخاطبان مناسب ویدئوها چه کسانی هستند.

بینش شخصی:
به عنوان بیننده مشتاق YouTube و فردی که الگوریتم را مطالعه می کند ، بینش شخصی را در اینجا اضافه کنید.

من دریافتم اگر بتوانم به سادگی تا آنجا که ممکن است با آنها در ارتباط باشم ، می توانم کانالهای کوچک بیشتری را در صفحه اصلی خود نشان دهم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این بدان معناست که ویدیو را دوست داشته باشید ، نظر بدهید ، اعلان ها را روشن کنید ، صفحه کانال را مرور کنید و غیره.

برای کانالهای جدید/کوچکتر ، این ممکن است کلیشه ای به نظر برسد ، اما شما باید این مشارکت را درخواست کنید.

یک دلیل وجود دارد که کاربران یوتیوب موفق خط را تکرار می کنند: “دوست داشته باشید ، مشترک شوید و زنگ اعلان را بزنید!” YouTube برای توصیه به ویدئوها به آن سیگنال ها بستگی دارد.

جالب است که TikTok قادر است مخاطبین مربوطه را برای ویدیوهای جدید با مشارکت محدود و بدون نیاز پیدا کند ، اما وب سایت معتبرتری مانند YouTube ادعا می کند که اطلاعات کافی ندارد.

آیا اشتراک ها بر توصیه ها تأثیر می گذارد؟

بین سازندگان YouTube یک نظریه وجود دارد که می گوید نسبت ایده آل به مشترکین برای جلب رضایت موتور توصیه باید حفظ شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این نظریه هیچ حقیقتی ندارد زیرا تأثیر اشتراک ها بر اساس کاربر متفاوت است.

اگر کاربری در یک کانال مشترک می شود اما به ندرت فیلم های آن را تماشا می کند ، YouTube نمی خواهد محتوای کانال را به آن کاربر توصیه کند.

مهم نیست که نسبت بازدیدها و مشترکان یک کانال چقدر است. احتمال توصیه شدن محتوای آن بستگی به نحوه واکنش کاربران هنگام مشاهده آن در صفحه اصلی خود دارد.

منابع بیشتر

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد توصیه های YouTube ، منابع زیر را ببینید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منابع: وبلاگ رسمی YouTube ، Creator Insider


تصویر ویژه: FellowNeko / Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور