نحوه هک کردن اینستاگرام: 5 روش معمول و نحوه مبارزه با آنها

تصویر
عکس پروفایل ظهر جسیکا تروونگ هکر

@jtruongجسیکا تروونگ

به امنیت علاقه دارید؟ برای محتوای امنیت سایبری همراه باشید

اینستاگرام یک پلت فرم رایگان و محبوب برای به اشتراک گذاری عکس در شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. مانند هر سیستم عامل محبوب دیگر رسانه های اجتماعی ، علاقه مندی مجرمان اینترنتی برای هک حساب های اینستاگرام افزایش یافته است. در این مقاله در مورد پنج روش رایج و اینکه شما می توانید برای جلوگیری از هک شدن حساب های اینستاگرام توسط مجرمان سایبری انجام دهید صحبت خواهد شد.

هک ها و آسیب پذیری های اینستاگرام:

  1. رمزهای عبور ضعیف
  2. Keyloggers از راه دور
  3. ایمیل های فیشینگ
  4. آسیب پذیری روز صفر
  5. آسیب پذیری سیستم عامل موبایل

1. رمزهای عبور ضعیف

اگر گذرواژه ها آسان باشند و معمولاً از جمله نام مستعار ، شماره تلفن ، نام شریک زندگی ، نام حیوان خانگی ، فقط به نام چند مورد ، هکرها می توانند حساب های اینستاگرام را هک کنند. هکر می تواند برای بدست آوردن رمز ورود شما یک حمله بی رحمانه انجام دهد و پس از انجام این کار ، می تواند هر کاری را که می خواهد با حساب شما انجام دهد.

چگونه از رمزهای عبور ضعیف محافظت کنیم؟

کاربران باید اطمینان حاصل کنند که یک رمز عبور قوی با ترکیبی از اعداد ، نمادها ، نوار فاصله و حروف کوچک و بزرگ انتخاب می کنند. آنها باید مطمئن شوند که رمز ورود به سیستم حساب اینستاگرام آنها منحصر به فرد است و همان رمز عبور مورد استفاده برای سایر ایمیل ها یا شبکه های اجتماعی نیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور