نحوه مذاکره در مورد جبران خسارت در طی COVID (و در سایر مواقع)

عکس پروفایل نویسنده

از زمانی که COVID در ماه مارس شروع به ایجاد موج در ایالات متحده کرد ، بسیاری از دوستان ما در دره کاملاً بیکار هستند و نمی توانند در مورد برنامه های جبران خسارت مذاکره کنند. داستان های رایجی که از استعدادهای برتر می شنویم یا موارد زیر است:

  • (الف) حتی به دلیل ترس از شرایط اقتصادی فعلی ، در نظر گرفتن نیرو نیست
  • (ب) احساس “عدم استفاده از اهرم فشار برای انجام هرگونه مکالمه جبران خسارت در داخل و
  • (ج) ترس از سوار شدن به نقش جدید در حالی که همه دور هستند.

گرچه ممکن است ترس از اعتبار بالایی برخوردار باشد اما از فرصت از دست رفته بالقوه پیشرفت شغلی بیشتر نیست. بسیاری از مردم در کشور صدمه می بینند و بسیاری از مردم بدون کار هستند. با این حال ، بسیاری از شرکت های نرم افزاری رشد خارق العاده ای را شاهد هستند و تقریباً با گذشت هر روز گزینه ها و فرصت های شغلی افرادی که در مسیر حرفه ای فناوری هستند ، بهتر می شوند.

با وجود فضای عدم اطمینان فعلی ، به نظر می رسد حتی مجریان بالا نیز هنگام مذاکره در مورد ارزش خود در نقش ها ، از خطر بیشتری دورند. اما شرکت ها بیش از هر زمان دیگر نگران از دست دادن استعدادهای برتر در این زمان نامشخص هستند و بنابراین در حال حاضر ممکن است بهترین زمان برای مذاکره مجدد شما باشد.

این زمان آن است که ارزش خود را با اهداف شرکت و اهداف خود هماهنگ کنید.

چند نفر از دوستان ما به تازگی این تئوری را آزمایش کرده اند و حتی یکی از آنها با پرداخت پایه 45K دلار زیر $ 200K درآمد 45K دریافت کرده است.

در ماه مارس…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور