نحوه صرفه جویی در وقت در هنگام ساخت SaaS جدید [Part 1]

عکس پروفایل نویسنده

@اقدام شخصیبابا اکشن

بهبود بهره وری با پاسخگویی و انزجار از دست دادن.

ساخت SaaS جدید می تواند سرگرم کننده ، وقت گیر و پاداش آور باشد. چالش ارائه یک کیفیت محصول به عنوان به سرعت در صورت امکان ، بنابراین می توانید ایده را آزمایش کنید و یا زمان بیشتری سرمایه گذاری کنید یا به ایده بعدی بروید.

قبل از شروع ساخت تک شاخ بعدی ، لحظه ای را در نظر بگیرید که آیا هدف اصلی شما یادگیری چیز جدیدی است یا می خواهید سریع ایده ها را آزمایش کنید تا زمانی که یک کسب و کار سودآور پیدا کنید که می تواند به شما در ترک شغل روزانه کمک کند.

وقتی صحبت از کتابخانه ها ، خدمات ، چارچوب ها ، زیرساخت ها و موارد دیگر می شود ، تعداد زیادی انتخاب وجود دارد. مهم است که تشخیص دهیم در صورت استفاده از stack-tech کاملاً مشخص که با آن آشنا هستیم ، سرعت تحویل می تواند بسیار بهبود یابد.

اگر سرعت تحویل در مرکز هدف شما قرار دارد ، پس استفاده از ابزارها و چارچوب هایی را که قبلاً استفاده کرده اید (به دلیل منطقی) در نظر بگیرید. همچنین ، در نظر بگیرید که یادگیری و اجرای چیز جدیدی چقدر طول می کشد. ممکن است دریابید که می توانید در وقت صرفه جویی کرده و کیفیت را بهبود ببخشید.

انتخاب فناوری یا بر اساس زمان و کیفیت یا میل شما به یادگیری چیز جدید است. زمانی را تنظیم کنید که می خواهید MVP خود را راه اندازی کنید و آنچه برای رسیدن به آنجا لازم است انجام دهید.

بیشتر SaaS دارای یک مجموعه اصلی از ویژگی ها ، از جمله …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور