نحوه شروع به کار با DeFi: 4 نکته و یک کتاب راهنمای عملی

عکس پروفایل نویسنده

@آلفردودکاندیاآلفردو دی كاندیا

نویسنده متخصص بلاک چین “Mastering EOS” & “Mastering DeFi” ، توسعه دهنده اندروید

بسیاری از ما درباره این موضوع آگاهی پیدا کرده ایم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و با درک این پتانسیل ، به ویژه با توجه به منافع و آوریل و APY این برنامه به کسانی که با پروتکل های مختلف تعامل دارند ارائه می دهد.

مانند هر فناوری و پروتکل در بخش رمزنگاری و بلاکچین ، شما باید از اصول اولیه شروع کنید ، زیرا همه پروتکل ها از دارایی های یکسان استفاده نمی کنند و پروتکل های مختلف بر روی بلاکچین های مختلف قرار دارند ، که حداکثر آزادی انتخاب را فراهم می کند.

1 – بلاکچین مرجع را بشناسید

اولین قدم برای فعالیت در دنیای رمزنگاری بدیهی است که بدانید که با چه روشی کار می کنند ، و در اینجا چندین بلاکچین وجود دارد اما فقط برخی از این پروتکل ها را به امور مالی غیرمتمرکز ارائه می دهند ، و شروع کار با رمزنگاری منطقی نیست اگر شما نمی دانید عملیاتی که به آن مرتبط است می داند ، اما من از یکی از 3 گزینه انتخاب شده بین شروع می کنم اتریوم، EOS یا ترون.

2 – دارایی را براساس ریسک انتخاب کنید

بیشتر پروتکل هایی که در این بخش پیدا می کنیم ، از سکه های ثابت استفاده می کنند ، یعنی دارایی های متصل به مقداری که می تواند فیات باشد (دلار ، یورو …) یا سایر رمزنگاری ها ، زیرا این پول های پول ثابت با مسدود کردن تولید می شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور