نحوه شروع استفاده از جلد Diffblue: نسخه جامعه برای آزمایش واحد

عکس پروفایل نویسنده

نویسنده: پیتر شرامل

تقریباً هیچ کس دوست ندارد که تست های واحدی بنویسد – و اگر موافق باشید ، ممکن است خوشحال شوید که می دانید نوشتن دستی تمام تست های شما به گذشته تبدیل شده است. ما Diffblue Cover را ابداع کرده ایم ، ابزاری AI که به طور خودکار تست های واحدی را برای کد جاوا ایجاد می کند تا بدون درنظر گرفتن وقت لازم برای نوشتن ، به راحتی تست های واحدی را که نیاز دارید دریافت کنید.

Diffblue Cover: Community Edition یک افزونه رایگان IntelliJ است که از همان فناوری اصلی استفاده می کند و اکنون برای هر کسی در دسترس است که می تواند با پروژه های جاوا منبع باز خود استفاده کند. نسخه عمومی چه کاری انجام می دهد؟ بنابراین چگونه واقعاً استفاده می شود؟

جلد Diffblue مانند این عمل می کند:

ابتدا ، Diffblue Cover از کامپایل کد شما اطمینان حاصل می کند. این مورد لازم است زیرا آنالیز را روی بایت کد انجام می دهد. سپس ، سعی می کند با استفاده از ورودی های مشابه با آنچه یک توسعه دهنده انتخاب می کند ، اجرای مسیرها را از طریق هر روشی که قرار است آزمایش کند ، ایجاد کند. در راه ، هرگونه وابستگی را که باید مسخره شود ، مسخره می کند. سرانجام ، می فهمد که چه اظهارات مفیدی می تواند باشد و آنها را به آزمون اضافه می کند. توجه داشته باشید که ادعاها همیشه رفتار فعلی کد را منعکس می کنند. Diffblue Cover قادر نیست اهداف شما را پیش بینی کند و کد را برای شما اصلاح کند.

Diffblue Cover در نظر گرفته شده است تا برای آزمایش رگرسیون واحد استفاده شود ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور