نحوه ساخت ژنراتور میم با RedwoodJS

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

وقتی برای اولین بار در مورد RedwoodJS شنیدم ، فکر کردم که این فقط یک چارچوب جلوی JavaScript است. من تعجب کردم که آیا این شبیه React خواهد بود یا بیشتر شبیه Angular است. همانطور که مشخص شد ، من درکی از RedwoodJS نداشتم ، اما اکنون نمی توانم صبر کنم تا با استفاده از آن پروژه های بیشتری بسازم.

RedwoodJS چیست؟

RedwoodJS یک چارچوب جاوا اسکریپت کاملاً پشته و بدون سرور است. این پاسخ جاوا اسکریپت به Rails یا Django است. این از رویکرد Jamstack برای ساختن یک برنامه کاربردی با هر دو کد جلو و عقب استفاده می کند. همچنین برای تحقق این امر از چارچوب ها و کتابخانه های معروف استفاده می شود:

استفاده از RedwoodJS به شما امکان می دهد تا به سرعت برنامه های پشته ای کامل ایجاد کنید. Redwood CLI کد دیگ بخار را برای هر چیزی که شما نیاز دارید ، از جمله صفحات داربست ، SDL ها و خدمات بر اساس طرح داده شما ، تولید می کند. و شما واقعاً لازم نیست که زیاد به پایگاه داده فکر کنید ، بنابراین برای توسعه دهندگان React که با کد back-end آشنا نیستند خوب کار می کند.

برای جستجوی جزئیات نحوه کار RedwoodJS ، یک مثال از یک تولید کننده میم را در نظر بگیرید. تولیدکننده میم به شما امکان می دهد یک میم بر اساس یک تصویر تصادفی از imgflip.com ایجاد کنید. کاربران اول باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند. سپس متن را به تصویر اضافه می کنند. وقتی آنها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور