نحوه ساخت برنامه های وب پیشرفته با اجزای وب رعد و برق [Part 2]

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

در اوایل سال جاری ، یک پست در بلاگ Developfor Salesforce با عنوان “نحوه ساخت برنامه های وب پیشرفته با پشتیبانی آفلاین با استفاده از اجزای وب رعد و برق” منتشر شد. در طی بحث پست در مورد استفاده از Lightning Web Components (LWC) برای ساخت برنامه های وب پیشرو ، به آن اشاره شد اعلان های فشار. علاقه من برانگیخته شد. استفاده از LWC برای ساخت برنامه ای برای اعلان های فشرده چقدر ساده است؟ به نظر می رسد – واقعاً ساده است.

در این قسمت اول از این مجموعه ، ما اصول برنامه های وب پیشرو و چارچوب LWC را مورد بررسی قرار دادیم ، سپس پایه های اصلی برنامه خود را ایجاد کردیم و آن را در Heroku مستقر کردیم.

بیایید آن را از آنجا برداریم.

سرور اشتراک ها و اعلان های ما را بسازید

در مرحله بعدی ، ما می خواهیم یک سرور Express سریع و کثیف با سه نقطه انتهایی بسازیم: یکی برای اشتراک ، دیگری برای لغو اشتراک و دیگری برای دریافت کلید VAPID عمومی سرور (اطلاعات بیشتر در مورد زیر). درخواست اشتراك انتظار داده های اشتراك خاص (یك URL نقطه پایانی منحصر به فرد و برخی از كلیدهای مجوز را كه برای رمزگذاری محتوای اعلان فشار استفاده می شود) همراه با گزینه های کاربر برای محتوای هشدار از طریق فشار و مدت زمان انتظار دارد. هنگامی که سرور درخواست را دریافت می کند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور