نحوه تنظیم یک محیط مجازی پایتون در ویندوز 10

عکس پروفایل نویسنده

مانند سایر زبان ها ، پایتون راه خود را برای بارگیری ، ذخیره و حل بسته ها دارد. ایجاد یک محیط مجازی پایتون به شما امکان می دهد بدون تداخل یا تأثیر در کار سایر پروژه های در حال اجرا ، روی یک نسخه جداگانه از پایتون برای پروژه های خاص کار کنید.

این محیط های پایتون می توانند به راحتی در یک سرور VPS یا یک سرور اختصاصی میزبانی شوند تا برای چندین کاربر در دسترس باشد. برای اعضای مختلف تیمی که روی یک پروژه کار می کنند مفید خواهد بود.

چرا ما به یک محیط مجازی نیاز داریم؟

این ابزاری است که امکان نصب چندین نسخه پایتون برای هر پروژه را برای شما فراهم می کند. تمام پروژه های پایتون از همان فهرست برای ذخیره و بازیابی بسته های سایت استفاده خواهند کرد. به همین دلیل ما به یک محیط مجازی نیاز داریم زیرا پایتون نمی تواند بین نسخه های مختلف در یک دایرکتوری بسته سایت تفاوت قائل شود. برای غلبه بر این مشکل پایتون ، می توانید برای هر پروژه یک محیط مجازی پایتون متفاوت ایجاد کنید. هیچ محدودیتی در تعداد محیط های مجازی که می توانید در یک سیستم ایجاد کنید وجود ندارد.

برای ایجاد یک محیط بی نظیر برای هر پروژه می توانید از ماژول Python به نام یک محیط مجازی یا venv استفاده کنید. همچنین می توانید تنظیمات مورد نیاز پروژه را به همراه یک پروژه منظم سازمان یافته نصب کنید. Venv تنظیمات پیش فرض سیستم را تغییر نمی دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور