نحوه بهینه سازی بیان موتورهای 1 و 2 برای PHP 7

عکس پروفایل نویسنده

@روبواردراب هوارد

مدیرعامل Howard Development & Consulting ، آژانس های خلاق شرکت توسعه وب در هنگام اهمیت هر پیکسل به آن اعتماد دارند.

بیش از یک دهه پیش ، ExpressionEngine – یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده مبتنی بر PHP و MySQL را کشف کردم.

برای سالها ، این CMS رفتن من بود. و اگرچه در نسخه های بعدی مشکلات خود را داشت و اکنون (به نظر من) کاملاً توسط وردپرس تحت الشعاع قرار گرفته است ، اما این نرم افزار همیشه محکم بود و من تا امروز همچنان از CodeIgniter ، چارچوبی که بر اساس آن بود استفاده می کنم.

در چند ماه گذشته ، تعداد معدودی درخواست از مشتریانی قدیمی ارائه داده ام که هنوز در EE 1.x و 2.x هستند – و به دلیل مجبور شدن میزبان خود برای ارتقا به PHP 7 ، سایت های آنها خراب شده اند. امروزه ، ما تنظیم می کنیم اکثریت قریب به اتفاق مشتریان ما در برنامه اطمینان WordPress ما برای ارتقا continuous مداوم ، اما همیشه برخی از مشتریان هستند که ترجیح می دهند آن سرمایه گذاری را انجام ندهند و در نتیجه با سایت های قدیمی مانند اینها روبرو می شوند. با این اوصاف ، من فکر می کنم این شاهدی بر امنیت و ثبات EE است که بسیاری از این سایت ها 10 سال بدون بروزرسانی معنی دار نرم افزار ساخته اند!

بنابراین EE 1.x و 2.x واقعاً جامد هستند ، اما قطعاً روی PHP 7 کار نمی کنند. چون چند بار این فرایند را پشت سر گذاشتم ، اکنون آن را مستند کرده ام تا به شما کمک کند همان مشکل را در خود حل کنید. .

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور