نحوه ایجاد نمودار توییتر با Slash GraphQL

عکس پروفایل نویسنده

@جانژوسترجان وستر

متخصص فناوری اطلاعات با 25+ سال تخصص در زمینه طراحی برنامه و معماری.

در ادامه سفر شخصی خود برای یادگیری بیشتر در مورد Dgraph Slash GraphQL ، می خواستم یک نمودار نمودار از داده های ذخیره شده در یک پایگاه داده نمودار ایجاد کنم. تجسم نمودار (یا تجزیه و تحلیل پیوند) داده ها را به عنوان شبکه ای از موجودیت ها ارائه می دهد که به عنوان گره ها و پیوندها طبقه بندی می شوند. برای توضیح ، این نمودار شبکه بسیار ساده را در نظر بگیرید:

اگرچه یک نمونه کامل نیست ، می توان روابط بین سرویس های مختلف (گره ها) و اتصال داخلی آنها (پیوندها) را درک کرد. این بدان معناست که سرویس X برای پاسخگویی به نیازهای تجارت به سرویس Y متکی است. با این حال ، آنچه ممکن است بیشتر متوجه نشوند وابستگی اضافی سرویس Z است ، که به راحتی توسط این تصویر قابل تشخیص است.

برای این مقاله ، من می خواستم یک راه حل ایجاد کنم که بتواند بصورت پویا یک تصویر گرافیکی ایجاد کند. با استفاده از این روش ، من قادر خواهم بود منبع ورودی را به سادگی تغییر داده و مجموعه ای کاملا متفاوت از داده های نمودار را برای پردازش و تجزیه و تحلیل بازیابی کنم.

رویکرد

من به جای تمسخر دادن داده ها در یک برنامه Spring Boot (همانطور که در مقاله “ردیابی بدترین فیلم های علمی-تخیلی با نمودار Angular و Slash GraphQL” ذکر شده است) ، هدف من استفاده از داده های واقعی این مقاله بود.

از تحقیقاتم نتیجه گرفتم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور