نحوه ایجاد درخت نحو انتزاعی با بلوط

عکس پروفایل نویسنده

@pwnbykennypwnbykenny

دکترای تخصصی یک هکر وب سایت شخصی من: https://pwnbykenny.com

0. مقدمه

تجزیه کننده JavaScript – Acorn و AST موارد مفیدی هستند. آنها به ما در ویرایش خودکار و کارآمد کد منبع کمک می کنند. این پست نحوه ساخت و ویرایش کد AST جاوا اسکریپت را به شما نشان می دهد.

1. محتوا

2. JavaScript Parser – Acorn را نصب کنید

برای نقل قول از مخزن github ، Acorn یک تجزیه کننده سریع و سریع جاوا اسکریپت است که به طور کامل در JavaScript نوشته شده و تحت مجوز MIT منتشر شده است. Acorn می تواند درخت های نحوی انتزاعی را برای کدهای JavaScript تولید کند. این 3 ماژول دارد: تجزیه کننده اصلی JavaScript به نام “acorn” ، تجزیه کننده تحمل خطا به نام “acorn-loose” ، درخت واژه نحوی به نام “acorn-walk”. این پست به تجزیه کننده اصلی متمرکز است. در این بخش ، نصب آن را معرفی می کنیم.

نصب آسان است. شما فقط باید این دستور را در ترمینال لینوکس اجرا کنید: “npm install acorn”. سپس خواهید دید که پوشه ای به نام “node_modules” در فهرست فعلی ایجاد شده است. و فایل اجرایی بلوط را در این فهرست مشاهده خواهید کرد: “node_modules / acorn / bin /”. بخش بعدی نحوه استفاده از آن را معرفی می کند.

3. از Acorn برای ایجاد AST استفاده کنید

ما یک پرونده جاوا اسکریپت با نام “hello.js” در زیر این فهرست ایجاد خواهیم کرد: “node_modules / acorn / bin /”. محتوای این فایل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور