نحوه ایجاد اسکریپت PowerShell برای به روز نگه داشتن ChromeDriver

عکس پروفایل نویسنده

@شناگرنیلز سویمبرگ

توسعه دهنده وب و خالق محتوای فنی بلژیکی .NET در http://swimburger.net

می توانید تست های مرورگر UI خودکار را با استفاده از فناوری هایی مانند انجام دهید سلنیوم. فناوری آزمایش UI با “” ارتباط برقرار می کندوبگردی“که به نوبه خود در اطراف مرورگر حرکت می کند.

تشبیه: مصرف کنندگان فاقد گواهینامه رانندگی از تاکسی برای رفتن به یک مکان خاص استفاده می کنند. مصرف کنندگان نمی دانند چگونه خودشان رانندگی کنند و در عوض مکان مورد نظر را در اختیار راننده قرار می دهند. راننده تاکسی می داند که چگونه وسیله نقلیه را به سمت محل راهنما هدایت کند. در این تشریح ، مصرف کنندگان کد تست UI شما هستند که به وب دایور دستور می دهد ، راننده تاکسی وب گردی است و مرورگر وب وسیله نقلیه است.

ChromeDriver پیاده سازی وب درایور برای است گوگل کروم. ChromeDriver و Selenium بسیار خوب با هم کار می کنند ، اما با توجه به زمان کافی با خطای زیر روبرو خواهید شد:

Unhandled exception. System.InvalidOperationException: session not created: This version of ChromeDriver only supports Chrome version 74
  (Driver info: chromedriver=74.0.3729.6 (255758eccf3d244491b8a1317aa76e1ce10d57e9-refs/branch-heads/3729@{#29}),platform=Windows NT 10.0.19042 x86_64) (SessionNotCreated)
   at OpenQA.Selenium.Remote.RemoteWebDriver.UnpackAndThrowOnError(Response errorResponse)
 ...
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور