نحوه اندازه گیری عملکرد در برنامه های FinTech

عکس پروفایل نویسنده

@رنده کدکد و فلفل

توسعه نرم افزار مالی برای مبتکران FinTech

مسائل مربوط به عملکرد برنامه ها بر همه مشاغل بزرگ و کوچک تأثیر می گذارد – و مثال ها دلهره آور است. اگر غول بزرگی مانند BBC دریافت که 10 ثانیه از کاربران اضافی را برای هر ثانیه بارگیری سایت خود از دست می دهند ، چگونه می توانید از دست دادن مشتری به دلیل عملکرد ضعیف جلوگیری کنید؟ با UX شروع کنید! در این مقاله ، به شما کمک می کنم مکانیک عملکرد در فین تک را درک کنید و چند الگوی پیشنهاد می کنم که می توانند توجه و تعامل کاربران را حفظ کنند.

انتظارات در مقابل واقعیت: دستگاه ها و شبکه ها

وقتی صحبت از محصولات دیجیتالی می شود ، دو جنبه اصلی عملکرد وجود دارد. اول ، وجود دارد انتظارات کاربر در مورد چقدر روان و سریع است برنامه های مدرن هستند. این انتظارات به طور مداوم توسط سیستم عامل های جدید با عملکرد سریع و افزایش سرعت مجاز شبکه افزایش می یابد. اگر گروه کاربری هدف شما انتظارات زیادی در مورد عملکرد دارند ، بنابراین باید مطمئن شوید که آنها را برآورده می کنید.

جنبه دوم عملکرد به محدودیتهای گروههای کاربر هدف. بیایید تصور کنیم راه حلی ایجاد می شود که در کشورهای در حال توسعه ، جایی که تلفن های هوشمند پیشرفته نیستند و شرایط شبکه ممکن است کمتر از حد انتظار باشد ، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به این مسئله به درستی رسیدگی نشود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور