نحوه اندازه گیری تناسب محصول و بازار

آواتار کاربر

@نوگانوتنوا گانوت

مشاور مناسب محصولات بازار و مشاور اجرایی محصولات

آیا تناسب محصول و بازار قابل اندازه گیری است؟ و اگر چنین است ، چگونه؟ مهمترین مواردی که باید در طول سفر خود به سمت مقدس مقدس استارتاپ ها مورد توجه قرار بگیرید ، چیست؟ در اینجا پاسخ هایی است که من به Mixpanel به سوالات آنها در مورد این موضوع فوق العاده مهم داده ام.

ماه گذشته میکس پانل مقاله ای را منتشر کرد تحت عنوان “آیا می توان تناسب بازار و محصول را اندازه گیری کرد؟” “، با حضور 14 متخصص محصولات و تجارت از سراسر جهان. من افتخار و افتخار کردم که در کنار رهبران مشهور جهان مانند شان الیس ، دن اولسن و دیگران در این لیست قرار گرفتم.

هنگامی که میکس پانل برای اولین بار برای تهیه مقاله به من مراجعه کرد ، آنها پنج سوال از من پرسیدند که من به آنها پاسخ های مفصل دادم. طبیعتاً آنچه در نهایت به مصاحبه راه یافت تنها بخشی از سخنان من در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه من بود. از این رو ، من تصمیم گرفتم مصاحبه کامل و بدون سانسور را برای شما انجام دهم و به شما در مورد افکار و توصیه های من درباره تناسب بازار محصولات عمیق تر بپردازم.

بهترین تعریف از تناسب کالا در بازار چیست؟

من همیشه دوست دارم به جایی برگردم که اصطلاح بازار و محصول مناسب است. شخصی که این اصطلاح را به کار برد مارک آندرسن در مقاله ای به نام “تنها چیزی که مهم است” است. در این مقاله ، آندرسن مناسب بودن بازار و محصول را چنین تعریف می کند: “…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور