منظور ما از سئو برای محصولات خسته کننده، سئو برای محصولاتی است که نوشتن محتوای هیجان انگیز برای آنها واقعا سخت است. محصولاتی که برای توصیف تمام جزئیات ریز و ریز به هزار کلمه نیاز دارند، اما در نهایت فقط بیمه خودرو، گیره کاغذ یا علائم خروج اضطراری هستند. همه ما آن مشتری را داشته ایم یا بوده ایم که نتوانسته ایم محتوای مناسب و جذابی ارائه دهیم. گاهی اوقات نوشتن چیزی که در مورد یک محصول منطقی باشد، از دیدگاه خودتان، سخت است. در این مقاله نحوه رویکرد سئو برای محصولات خسته کننده را توضیح خواهیم داد!
اول: اصول اولیه را به درستی دریافت کنید
صرف نظر از اینکه چه محصولی را می فروشید، همیشه باید مطمئن شوید که اصول سئو سایت شما درست است. این بدان معنی است که شما باید تلاش مناسبی را برای موارد زیر انجام دهید:
- تحقیق کلمه کلیدی
- ساختار سایت
- سئو فنی
تو خوش شانسی در Yoast، ما دوره های SEO را برای هر یک از این جنبه ها ارائه می دهیم. یا می توانید با آموزش SEO اولیه ما شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید. و اگر از وردپرس استفاده می کنید، افزونه Yoast SEO ما را نصب کنید و ما بسیاری از این اصول را برای شما پوشش خواهیم داد.
آیا محصولات شما برای شروع خسته کننده هستند؟
گاهی اوقات احساس می کنیم که یک محصول خسته کننده است، اما در نهایت واقعاً اینطور نیست. ما بیمه نمی فروشیم. ما ایمنی را می فروشیم شما گیره کاغذ نمی فروشید. شما در حال تمیز کردن یا سازماندهی یک میز اداری نامرتب هستید. از چکش برای زدن میخ استفاده نمی شود. ما از آن برای آویزان کردن یک نقاشی استفاده می کنیم.
اگر به هدف محصول خود برای کاربر نهایی دقت کنید، ممکن است متوجه شوید، حتی اگر مشخصات فنی شما خسته کننده باشد، هنوز داستانی جذاب برای گفتن وجود دارد. سئو برای محصولات خسته کننده می تواند کمتر در مورد خود محصول باشد. در عوض، تمرکز باید روی هدف محصول باشد. این فقط اولین قدم است. در مورد محصولات خود متواضع نباشید، بلکه از زاویه مشتری به آنها نگاه کنید.
به دسته بندی محصول فکر کنید نه خود محصول
حتی با در نظر گرفتن هدف محصول شما، میدانیم که نوشتن محتوای جذاب برای هر یک از 1500 نوع پیچ شما فوقالعاده سخت است. بله، برخی ممکن است کاربردهای دیگری نسبت به دیگران داشته باشند، اما در نهایت، پیچ یک پیچ است. زمانی که بهینه سازی هر صفحه محصول سخت است (اما کاملا غیرممکن نیست)، می توانید به جای آن نگاه دقیق تری به صفحه دسته بندی خود بیندازید. قوانین مشابهی اعمال می شود: به هدف دسته بندی محصول خود نگاه کنید، نه به محصولات واقعی.
ایده های محتوا برای محصولات خسته کننده
محتوای سئو برای محصولات خسته کننده می تواند فقط آموزنده باشد. اما همچنین می تواند محتوایی باشد که مردم بخواهند به آن پیوند داده و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بنابراین، شاید شما می توانید در امتداد خطوط محتوای سرگرم کننده تر، مانند ویدیوهای محصول خنده دار فکر کنید. یا حتی می توانید از میم ها برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. ما امروزه بسیاری از آنها را می بینیم، درست است؟
علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که صفحه محصول شما تنها مکانی در وب سایت شما نیست که برای اطلاع رسانی به مردم در مورد محصول شما مناسب است. شما می توانید صفحاتی کلی درباره شرکت خود داشته باشید که برای تبلیغ محصول مناسب هستند. و در مورد وبلاگ شما چطور؟ وبلاگ شما مکانی عالی برای صحبت عمیق تر در مورد محصولات شما است. ما همین کار را در وبلاگ خود انجام می دهیم و در مورد دوره ها و افزونه های خود صحبت می کنیم. بدیهی است که یک وبلاگ برای کمک به سئو برای محصولات خسته کننده عالی است.
چند پیشنهاد ایده محتوا
رسانه های اجتماعی و رقابت خود را برای ایده ها بررسی کنید
رقابت چه می کند؟ شما تنها در حوزه یا صنعت خود نیستید، بنابراین احتمالاً ایده های خوبی در مورد اینکه چه کاری انجام دهید و چه کاری انجام دهید، خواهید داشت. نه انجام دادن. ببینید رقبا چه کاری انجام می دهند، ببینید آیا چیزی مشابه با برند شما مطابقت دارد یا خیر و بر اساس آن استوری ها، پست های وبلاگ، صفحات محصول خود را ایجاد کنید. یاد بگیرید، اما تقلید نکنید. کاری که رقیب شما انجام می دهد را بهبود بخشید.
با کاربران خود صحبت کنید
یک راهنما یا راهنمای گسترده بنویسید
مردم همیشه به دنبال راهحلها هستند، درست است؟ چگونه از بیمه مسافرتی استفاده کنیم؟ چگونه سینک گیر کرده را تعمیر کنیم؟ بنابراین، این میتواند یک ایده باشد – نوشتن مقالهها/راهنماهایی که مردم را راهنمایی میکند تا از محصول شما استفاده کنند و به آنها بگویید که چه کاری باید انجام دهند. اگر بیمه مسافرتی می فروشید، بازدیدکنندگان شما ممکن است بخواهند بدانند که وقتی واقعاً به آن بیمه نیاز دارند، چه کاری باید انجام دهند. آیا رسیدن به شما و صحبت کردن با شما سخت خواهد بود؟ احتمالاً بسیاری از آنها می خواهند بدانند که چگونه این کار را از قبل انجام دهند.
ویدیوها را اضافه کنید
شاید حتی بیشتر از مقالات نوشته شده، مردم ویدیوها را تماشا کنند. امروزه تماشای ویدیوهای مربوط به محصولی که قصد خرید آن را دارید به یک امر عادی تبدیل شده است. این امر به ویژه برای خریدهایی که بخشی از پول شما را خرج می کنند صادق است. بررسی ها و جعبه گشایی ویدیوها دو نوع بسیار رایج ویدیویی هستند که افراد زمانی که می خواهند درباره یک محصول بیشتر بدانند به دنبال آن هستند. مردم دوست دارند دیگران را در حال اشتراکگذاری داستان ببینند، بنابراین با خیال راحت از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را ایجاد کنند و ویدیوها را جعبهگشایی کنند. از نقطه نظر برند، شما فیلم های توضیح دهنده محصول و فیلم های آموزشی دارید. اگر بتوانید قبل از اینکه مشتریانتان خودشان این کار را انجام دهند، ویدیوهای آموزشی در اختیار مردم قرار دهید، در این صورت برنده شده اید.
یک داستان کاربری ایجاد کنید و داستان سرایی را شروع کنید
10 نکته برتر و سایر ایده های عالی در مورد محصول شما
موفق باشید در بهینه سازی
سئو برای محصولات خسته کننده به این معنی است که یک محصول را با تمرکز کمتر بر روی محصول و بیشتر بر روی بازدیدکننده/مشتری و دلیل نیاز آنها به محصول شما، خسته کننده کنید. این داستان ها، همراه با یک پایگاه سئو قوی و یک استراتژی جذاب رسانه های اجتماعی به شما کمک زیادی می کند.
آخرین چیزی که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که یک فرصت واقعی در اینجا وجود دارد. اگر بتوانید تلاشهای سئوی خود را برای محصولات خستهکننده انجام دهید، اگر بتوانید محتوای جذابی برای محصولاتی ایجاد کنید که فکر میکردید کسلکننده و غیر جالب هستند، این به شما برتری نسبت به رقبای خود میدهد. شما تنها نیستید که به سختی می توانید آن محتوا را تهیه کنید. همه رقبای شما احتمالاً در حال مبارزه هستند. خلاق باش! موفق باشید در بهینه سازی
بیشتر بخوانید: سئوی صفحه محصول »