نحوه انتخاب عبارت کلیدی فوکوس برای توضیحات محصول و دسته بندی ها • Yoast

می توانید یک عبارت کلیدی تمرکز در Yoast SEO برای Shopify و WooCommerce تنظیم کنید. با این عبارت کلیدی فوکوس، به اپلیکیشن SEO سیگنال می دهید که می خواهید این قسمت از محتوا را برای این کلمه خاص یا ترکیبی از کلمات بهینه کنید. بسته به نوع محتوای مرتبط با محصولی که می نویسید، راه های مختلفی برای فکر کردن به این موضوع وجود دارد. در این پست، شما یاد خواهید گرفت که یک عبارت کلیدی تمرکز برای محصولات خود انتخاب کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که در مورد عبارات کلیدی مرتبط، مترادف ها و موارد دیگر فکر کنید!

بهینه سازی محصولات خود برای سئوی تجارت الکترونیک

یکی از بخش های ضروری Yoast SEO برای Shopify و افزونه SEO WooCommerce، تجزیه و تحلیل محتوا و سئو است. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا توضیحات عالی محصول، پست‌های وبلاگ و صفحات فرود را بنویسید که برای مشتریان و موتورهای جستجو جذاب باشد. اما استفاده صحیح از آن نیاز به کمی تفکر – و کمی تحقیق دارد!

تحقیق کلمات کلیدی و هدف جستجو

یکی از مهمترین جنبه های سئوی تجارت الکترونیک، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. اگر حجم زیادی از مطالب را می نویسید، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، در کجا قرار دارند و از چه نوع کلماتی استفاده می کنند. انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئوی تجارت الکترونیک می تواند این بینش را به شما بدهد. همچنین می‌تواند ایده‌های زیادی برای پر کردن وبلاگ خود با محتوای باکیفیت و مرتبط با محصول به شما بدهد – مانند سؤالات متداول که باید به آنها پاسخ دهید.

به هدف جستجو فکر کنید

سفر مشتری می تواند طولانی باشد و ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا مصرف کنندگان انتخاب های خود را محدود کنند. واداشتن آنها به خرید سخت است! هنگامی که محتوای خود را برای آنها آماده می کنید، باید به هدف جستجو فکر کنید. فرآیند خرید برای یک محصول خاص چگونه کار می کند؟ در حالی که برخی افراد ممکن است به دنبال ارزان ترین و ساده ترین تی شرت مشکی باشند، برخی دیگر ممکن است خواسته های خاص تری برای محصول خود داشته باشند.

به عنوان مثال، اگر کسی به دنبال پیراهنی با قابلیت تنفس، راحت و فنی است که به او در انجام فعالیت های خارج از منزل کمک کند، ممکن است با پشم مرینوس به عنوان یک گزینه مواجه شود. بنابراین، آن شخص ممکن است از آنجا برود black outdoor t-shirt breathable به merino t-shirt black به Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt Black. همه این عبارات جستجو ممکن است دارای محتوای متفاوتی باشند. به عنوان مثال، علاوه بر صفحات محصولات معمولی، می توانید پستی در مورد مزایای پشم مرینوس برای لباس های بیرونی بنویسید.

برای عبارات سرفصل بهینه سازی نکنید

هنگام تعیین اینکه کدام عبارت کلیدی متمرکز را باید برای یک محصول هدف قرار دهید، باید چند نکته را به خاطر بسپارید. اگر تی شرت های مشکی می فروشید، ممکن است در ذهن شما منطقی باشد که به طور کامل صفحات محصول خود را برای عبارت کلیدی بهینه کنید. black t-shirt. این همان چیزی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند، درست است؟ اما بهینه‌سازی تمام محتوای محصول برای همان کلمه کلیدی باعث می‌شود که با خودتان رقابت کنید – این باعث آدم‌خواری کلمات کلیدی می‌شود. گوگل کدام تی شرت مشکی را باید در نتایج جستجو نشان دهد؟

بهینه سازی صفحات دسته بندی خود برای عبارات اصلی بهتر است و انتخاب چیزی طولانی تر برای صفحات محصول شما بهتر است. البته، استفاده از نام محصول و برند خود مهم است، اما همیشه می‌توانید آن را با عبارت کلیدی اصلی که می‌خواهید هدف قرار دهید، اصلاح کنید. بنابراین، اگر می خواهید یک تی شرت مشکی خاص از پاتاگونیا را بفروشید، می توانید از نام کامل آن استفاده کنید: Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt Black.

از نام محصول در صفحات محصول استفاده کنید

هنگام بهینه سازی صفحات محصول برای محصولات خاص، باید آن را برای نام محصول بهینه کنید. نمونه ای از پیراهن مشکی پشم مرینو که در بالا ذکر شد حداقل می تواند باشد Patagonia Capilene Cool Merino T-Shirt. البته، می‌توانید اصطلاحاتی مانند رنگ یا سایر گزینه‌های تنوع محصول را به آن اضافه کنید.

البته، شما آزاد هستید که صفحه را برای آن بهینه کنید black merino wool t-shirt همچنین، اما این نباید هدف اصلی این صفحه باشد. می توانید استفاده کنید گزینه عبارت کلیدی مرتبط در تجزیه و تحلیل Yoast SEO برای گنجاندن این اصطلاح در بازخورد.

فراموش نکنید که به عباراتی که سازنده برای توصیف محصول استفاده می کند نگاهی بیندازید که می توانید به توضیحات محصول خود اضافه کنید. حتی ممکن است برخی از مشخصات محصول وجود داشته باشد که باید به صفحه خود اضافه کنید – افرادی هستند که با استفاده از شناسه های محصول مانند SKU و UPC در گوگل جستجو می کنند!

از نام عمومی در جای دیگری استفاده کنید

می توانید از اشکال مختلف عبارت کلیدی اصلی در صفحه محصول، دسته بندی و فرود استفاده کنید. اگر صفحه فرود دارید که بهترین تی‌شرت‌های مرینو را برای استفاده در فضای باز جمع‌آوری می‌کند، لطفاً آن را بهینه کنید، از جمله نام محصول پیراهن پاتاگونیا که در مورد آن صحبت کردیم و به آن پیوند دهید.

صفحات دسته بندی نباید برای محصولات برند خاص، بلکه برای توضیحات کلی محصول بهینه شوند. بنابراین می توانید یک دسته بندی برای پیراهن های مرینو در فضای باز داشته باشید، اما می توانید یک دسته بندی برای تی شرت های مشکی نیز داشته باشید. شما همچنین می توانید دسته بندی ها را برای مارک ها انجام دهید. همانطور که گفتیم جاده های مختلف به رم ختم می شود! هر مشتری مسیر یکسانی را به صفحات پول شما دنبال نمی کند.

بهبود صفحات دسته بندی

صفحات دسته بندی مجموعه ای از مقالات را در یک انتخاب خاص جمع آوری می کند. اغلب، این صفحات در نتایج جستجو رتبه خوبی دارند و می توانید کمی متن مرتبط را برای قوی تر کردن آنها اضافه کنید. این نباید دیواری از متن باشد – فقط باید به اندازه ای باشد که به صفحه ارزش بدهد و به موتورهای جستجو زمینه بیشتری در مورد آنچه می توانند در این صفحه دسته پیدا کنند ارائه دهد. می توانید از نوع دسته به عنوان ورودی برای عبارت کلیدی فوکوس استفاده کنید، بنابراین تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی می تواند به شما در بهبود این متن کمک کند.

نحوه بهبود صفحات دسته بندی خود را برای سئوی تجارت الکترونیک بیابید.

Lulu.com از قالبی خوانا برای ارائه محتوای ارزشمند به مشتریان استفاده می کند

Yoast SEO برای برنامه Shopify و افزونه SEO WooCommerce ما دارای یک ویژگی عالی است که بهینه سازی محتوای محصول شما را بسیار طبیعی تر می کند. به لطف ویژگی عبارات کلیدی و مترادف های مرتبط، انعطاف پذیری زیادی برای بهبود محتوای خود دریافت می کنید.

ویژگی عبارت کلیدی مرتبط به شما امکان می دهد چندین عبارت مرتبط با موضوع اصلی اضافه کنید. اگرچه ما در مورد اشکالات صحبت کردیم، می توانید از این برای بهینه سازی محتوا برای عبارات سرفصلی مانند استفاده کنید black t-shirt, اگرچه ما در مورد معایب صحبت کردیم. همچنین می‌توانید از آن برای سایر عبارات یا ویژگی‌های خاص محصول استفاده کنید. هنگامی که اصطلاحات را اضافه کردید، تجزیه و تحلیل به دنبال کلمات موجود در متن می گردد و بهبودهایی را برای شما پیشنهاد می کند.

ویژگی مترادف همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. به شما امکان می دهد مترادف هایی را برای عبارت کلیدی تمرکز اصلی اضافه کنید. به عنوان مثال، هنگامی که ما در مورد یک صحبت می کنیم t-shirt, ما همچنین می توانیم اضافه کنیم top, tee, یا teeshirt به عنوان مترادف مهم نیست که از اشکال گرامری مختلف این عبارات کلیدی استفاده می کنید زیرا Yoast SEO برای Shopify این عبارات را تشخیص می دهد.

مترادف هایی را برای عبارت کلیدی خود اضافه کنید تا در هنگام تجزیه و تحلیل محتوا، آنها را در نظر بگیرید

چرا و چگونه عبارات کلیدی را برای محصولات خود انتخاب کنید

بهینه سازی محتوای محصول شما به لطف تجزیه و تحلیل هوشمند برنامه ها و افزونه های تجارت الکترونیک Yoast SEO بسیار آسان تر شده است. عبارت کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید وارد کنید و پیشنهادات را برای بهبود محتوای خود دنبال کنید.

با انجام تحقیقات کلمات کلیدی و فکر کردن در مورد هدف جستجو، می توانید کلمات مناسبی را که می خواهید برای بهینه سازی پست ها ایجاد کنید. سعی نکنید همه چیز و سینک آشپزخانه را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور