نحوه انتخاب رنگ مناسب برای نام تجاری خود

عکس پروفایل Hua Shu Hacker Noon

@هواشوهوا شو

بنویسید: blog.typogram.co | کار: typogram.co

سلام اونجا!

امروز ، فکر کردم شاید صحبت در مورد رنگ جالب باشد.

رنگ یکی از عناصر اساسی در هنر و طراحی است. لحظات زیادی را در تاریخ هنر تعریف کرده است. نقاش پل سزان با ابداع مجدد نحوه استفاده از رنگ در نقاشی های منظره ، جنبش هنری پست امپرسیونیسم را آغاز کرد. پیکاسو داشت دوره گلاب و دوره آبی، جایی که او فقط از رنگدانه های خاص استفاده می کرد. هنرمند ایو کلاین سایه آبی خود را به نام ابداع کرد IK Blue، و قطعاً در سال 2013 یک لحظه مد داشت (5).

نحوه رنگ آمیزی

اگر از ذهن شما عبور نکرده باشد ، رنگهای مختلف معناهای مختلفی دارند. به پیکاسو نگاه کنید. نقاشی های دوره گل رز او از رنگ های گرم برای تولید گرما استفاده می کرد ، در حالی که نقاشی های دوره آبی او از رنگ های آبی برای برانگیختن احساس غم و اندوه استفاده می کرد. چه یک صفحه فرود ، چه یک محصول ، یا مارک تجاری ، یا حتی پست های اجتماعی ، انتخاب رنگ می تواند برای برند شما بسیار مهم باشد.

img: چپ – دوره آبی پیکاسو ؛ سمت راست – دوره گل سرخ پیکاسو

img: یکی از نقاشی های Ives Klein با استفاده از IK Blue

چگونه رنگ مناسب را انتخاب می کنید؟

برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید:

ببینید مارک های مشابه در طاقچه شما چه می کنند. درمورد اینکه رنگها با چه مقادیری مرتبط هستند تحقیق کنید. در زیر یک نمودار ساده تهیه کردم. شما می توانید تابلوهای خلق و خوی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور