نحوه استفاده از MuleSoft برای ارسال Slack Notifications در هنگام تغییر داده ها

عکس پروفایل نویسنده

@wkulikowskiوویتک کولیکوفسکی

مهندس ارشد پشته کامل ، ساخت مقادیر بسیار گسترده پایتون و برنامه های عملکردی React

همه ما می دانیم که ایجاد بسترهای نرم افزاری محتوا سخت است. شما دائما در حال مبارزه با اطلاعات نادرست ، هرزنامه و تبلیغات ناخواسته هستید – بیشتر از ربات ها ، آفت وب مدرن. برخی تخمین می زنند که دو سوم پیوندهای ارسال شده در توییتر می توانند از ربات ها تهیه شوند.

پس چگونه می توانید با آنها بجنگید؟

شما می توانید به طور مداوم وب سایت خود را کنترل کنید ، به صورت دستی اطلاعات جدیدی را بررسی کنید ، یا می توانید آن را به عهده کاربران خود بگذارید ، منتظر بمانید که آنها سو platform استفاده از سیستم عامل را گزارش دهند. با این حال ، هر دو راه حل کند و خسته کننده هستند.

نوعی فیلتر خودکار ، اگر ناقص باشد ، بهترین راه حل است. با این حال ، اگر سایت کوچکتری را اجرا می کنید ، بهترین راه ممکن است دریافت اعلان های خودکار درباره محتوای جدید باشد!

در این مقاله ، نحوه ساخت چنین ابزاری (با استفاده از MuleSoft ، Heroku و این راهنما) برای ارسال اعلان ها به Slack در هنگام ورود محتوای جدید به یک بستر محتوایی ، من نشان می دهم.

استفاده از MuleSoft برای نظارت بر تغییرات داده

برخی از هنرمندان می گویند همه چیز قبلاً خلق شده است. بعضی موافق هستند و بعضی مخالف. با این حال ، اگر توسعه دهندگان هنرمند باشند ، یک چیز مسلم است: در سال 2020 ، بسیاری از قابلیت های اصلی برنامه ها احتمالاً قبلاً توسعه یافته است. اگر کار اصلی شما یک محتوای سفارشی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور