نحوه استفاده از توییتر بدون نفرت از آن

عکس پروفایل نویسنده

@ایومیرکسایوان میر

توسعه دهنده برنامه indie @ QotoQot.com

توییتر مشهور است یک مکان پر سر و صدا و تند و زننده است ، اما در هرج و مرج پرتوهای امید نیز وجود دارد – جیب هایی از محتوای شگفت انگیز و بحث های حرفه ای ارزشمند. در طول سالها ، من سعی کرده ام قسمتهای خوب آن را بیش از یک بار دنبال کنم ، اما جریان بی پایان سمیت و خرد کوکی های فورچون همیشه باعث شد که در نهایت ترک کنم.

چند ماه پیش ، تصمیم گرفتم ، یک بار دیگر ، وارد تپه مخلوط شوم. اما این بار من این کار را به درستی انجام می دهم ، و از هر ابزار ممکن برای جبران طراحی ضعیف تجربه کاربری توییتر استفاده می کنم. سرانجام ، به نظر می رسد که من به یک راه حل رسیده ام.

دستیابی به همان تنظیم ممکن است یک یا دو شب طول بکشد ، اما نتایج ارزش آن را دارد: جدول زمانی من نسبی برای خواندن است ، و هر روز توییت های مفید و الهام بخشی زیادی می برد.

انباشت عرشه

وقتی شروع به استفاده کردم تجربه توییتر من کاملاً تغییر کرد TweetDeck – در اصل یک برنامه شخص ثالث است که توییتر آن را در سال 2011 خریداری کرده است. ویژگی اصلی TweetDeck این است که به شما اجازه می دهد خوراک پراکنده و آشفته توییتر خود را به داشبورد لیست های موضوعی تبدیل کنید.

یک مثال مشخص: اکثر حساب هایی که من دنبال می کنم توسعه دهندگانی هستند که محصولات مستقلی می سازند. اما لیست های من “توسعه دهندگان برنامه” ، “توسعه دهندگان وب” و غیره نیستند ، در عوض ، دنباله های خود را براساس حلقه اجتماعی مرتب می کنم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور