نتایج جستجوی Google با “پوشش کامل” برای اخبار به روز شد

جستجوی Google در حال دستیابی به ویژگی پوشش کامل برای انتشار اخبار جدید است که زمینه بیشتری در مورد داستان از چندین منبع فراهم می کند.

پوشش کامل برای اولین بار در Google News در سال 2018 معرفی شد. Google قول داده بود که نتایج گسترده تری برای جستجوی منظم در سال 2019 ارائه دهد ، اما هرگز محقق نشد.

اکنون ، دو سال دیرتر از حد انتظار ، سرانجام Full Coverage در نتایج جستجو موجود است.

اگر کاربر عادی برنامه Google News نیستید ، ممکن است قبلاً هرگز با پوشش کامل مواجه نشده باشید. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چیست و چگونه ممکن است به هدایت بازدید بیشتر ناشران کمک کند.

ویژگی پوشش کامل Google چیست؟

پوشش کامل Google از هوش مصنوعی برای اتصال داستانهای مرتبط به یکدیگر در زمان واقعی استفاده می کند.

همانطور که از نام آن پیداست ، Full Coverage به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند نگاه کاملی به نحوه گزارش یک داستان از منابع مختلف داشته باشند. به کاربران کمک می کند تا داستان را هرچه پیشرفت کنند دنبال کنند.

این ویژگی نیست که برای هر خبر در دسترس باشد. پوشش کامل در درجه اول برای داستانهایی استفاده می شود که در طی یک دوره زمانی خاص ایجاد می شوند.

به عنوان مثال ، راه اندازی یک آیفون جدید به احتمال زیاد ویژگی Full Cover Google را تحریک نخواهد کرد زیرا این رویدادی است که یک بار اتفاق می افتد و سپس انجام می شود.

رویدادی مانند همه گیری COVID-19 به احتمال زیاد باعث ایجاد ویژگی Full Coverage می شود زیرا داستانی است که با گذشت زمان تکامل می یابد.

این ویژگی منابع بیشتری را در نتایج جستجو برای داستان های خاص نشان می دهد ، که این امکان را دارد که بازدید بیشتری ایجاد کند.

راهی خاص برای بهینه سازی مقالات خبری برای پوشش کامل Google به غیر از انتشار اخبار و بهینه سازی صفحه وب مانند معمول شما وجود ندارد. Google تصمیم می گیرد که چه زمان لازم است از پوشش کامل استفاده شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هوش مصنوعی گوگل قادر به درک افراد ، مکان ها و موارد مربوط به یک داستان و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر است. با کامل شدن رویداد خبری ، مقالات را به صورت کامل در داستان ها سازمان می دهد.

هیچ ویراستاری انسانی در تنظیم داستان ها وجود ندارد و نتایج موجود در بخش “پوشش کامل” شخصی نیست. همه افراد خط داستانی یکسانی را می بینند.

پوشش کامل به چه صورت است؟

هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به یک خبر فوری ، کاربران یک مورد را مشاهده می کنند مشاهده پوشش کامل دکمه پس از پیمایش تا پایان چرخ فلک داستان های برتر.

دکمه مشاهده پوشش کامل را می توان با انتخاب “اخبار بیشتر درباره…” در زیر چرخ فلک داستان های بالا پیدا کرد.

نتایج جستجوی Google با

نتایج جستجوی Google با

گوگل می گوید ویژگی Full Coverage در نتایج جستجو پیشرفته تر از Google News است ، زیرا قادر است داستان های طولانی مدت را کشف کند که طول روزها طول می کشد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“با این راه اندازی ، ما در حال معرفی فناوری جدیدی هستیم که قادر به کشف اخبار طولانی مدت است که چندین روز طول می کشد ، مانند Super Bowl ، تا هفته ها یا ماهها مانند بیماری همه گیر COVID-19. سپس صفحه “پوشش کامل” را سازماندهی می کنیم تا به افراد کمک کند تا اخبار مهم را به همراه مطالب اضافی مانند توضیح دهندگان و پوشش محلی که برای درک این داستان های پیچیده مفید هستند ، پیدا کنند. “

پوشش کامل در نتایج جستجوی تلفن همراه Google از امروز به انگلیسی ایالات متحده موجود است. در ماه های آینده در کشورهای بیشتری و مکان های بیشتری پخش می شود.

منبع: گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور