نتایج جستجوی تعاملی Google Tests

Google در حال آزمایش نوع جدیدی از صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است که حاوی عناصر تعاملی است که تصاویر را پنهان و آشکار می کند. این آزمون دارای یک نماد گسسته است که با کلیک کردن تصاویر نشان داده شده در صفحه وب را نشان می دهد.

یک ویژگی مانند این می تواند بر نرخ کلیک کلیک کند و به سایت های دارای تصاویر توصیفی فرصت می دهد تا کاربران را برای کلیک بر روی وب سایت خود تحت تأثیر قرار دهند.

Google اسنادی برای این ویژگی جدید ارائه نکرده است زیرا به نظر می رسد در این مرحله آزمایشی است.

ممکن است این آزمایش به Google کمک کند تا درک کند کاربران با این نماد تعامل دارند یا اینکه به کاربران کمک می کند درک کنند که آیا محتوای وب سایت مربوط به آنها است یا خیر.

مفید بودن این نوع ویژگی SERP ممکن است به توانایی ناشران در انتخاب تصاویری بستگی داشته باشد که به کاربران در تعیین محتوای آن کمک کند.

نتایج جستجوی تعاملی Google Tests

این آزمون شامل افزودن یک نماد کوچک از تصویر به نتیجه جستجو است.

تصویر نزدیک از نماد تعاملی در نتایج جستجو

عکس صفحه از نماد قابل کلیک که با کلیک روی آن تصویر نمایان می شود

با کلیک بر روی نماد ، تصاویر مربوط به سایت نشان داده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عکس صفحه از نتیجه جستجوی Google تعاملی

صفحات تعاملی نتایج جستجوی Google

احتمالاً تصاویر به کاربران کمک می کنند تا وب سایت را مرتبط بدانند.

تست های Google در جستجوی زنده

Google ویژگی های جدید را روی درصد کمی از کل کاربران آزمایش می کند. Google همچنین از یک گروه کنترل به طور همزمان برای مقایسه آنچه کاربران در همان بازه زمانی و احتمالاً برای همان سeriesالات کلیک کرده اند ، استفاده می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور کلی ، هدف یک گروه کنترل این است که به محققان کمک کند درک کنند که کاربران بدون ویژگی تحت شرایط مشابه کاربران با ویژگی جدید چه کاری انجام می دهند.

محققان با یک گروه کنترل قادر به اندازه گیری مواردی مانند رضایت کاربر هستند.

Google مقاله ای درباره نحوه کارکرد جستجو در مورد آزمایش زنده آنها منتشر کرده است که در آن Google اشتراک می گذارد که آنها هر ساله بیش از 17000 آزمایش زنده انجام می دهند.

به گفته گوگل:

“… ما قبل از راه اندازی آن برای همه ، آزمایش های زنده ترافیک را انجام می دهیم تا ببینیم چگونه افراد واقعی با یک ویژگی ارتباط برقرار می کنند. ما ویژگی مورد نظر را فقط برای درصد کمی از افراد فعال می کنیم که معمولاً از 0.1٪ شروع می شود.

پس از جمع آوری اطلاعات کافی ، گروه آزمایش را با گروه کنترل مقایسه می کنیم که این ویژگی را فعال نکرده است.

ما یک لیست بسیار طولانی از معیارها را بررسی می کنیم ، از جمله اینکه افراد روی چه چیزی کلیک می کنند ، چند پرسش انجام شده است ، آیا پرس و جوها رها شده اند ، چه مدت طول کشیده تا افراد روی یک نتیجه کلیک کنند و غیره.

ما برای اطمینان از اینکه تعامل با ویژگی جدید مثبت است ، برای اطمینان از تغییراتی که ایجاد می کنیم ، ارتباط و سودمندی نتایج ما را برای همه افزایش می دهد ، از این نتایج استفاده می کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چندین عکس در SERP ها

ویژگی جدید اجازه می دهد تا چندین تصویر در SERP فعال شوند.

در اینجا یک تصویر از تصاویر یک نتیجه جستجو فعال شده است:

عکس صفحه نمایش تصاویر در نتایج جستجوی Google

و این تصویر از سه تصویر فعال شده در یک صفحه نتایج موتور جستجو است:

عکس صفحه ای از سه تصویر فعال شده در Google SERPs

اگر این نوع ویژگی برای همه کاربران گسترش یابد ، ممکن است داشتن تصاویری که موضوع صفحه را با دقت توصیف می کنند مفید باشد. ناشران باید قبلاً از تصاویری استفاده کنند که دقیقاً موضوع مقاله را بیان می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این آزمایش بینشی در مورد چگونگی کمک تصویر به ارتباطات مربوط به یک صفحه از محتوا فراهم می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور