نبرد بعدی بین پایتون و نت ادامه دارد

پایتون یک زبان برنامه نویسی متن باز، تفسیر شده و همه منظوره است. از نظر عملکرد از جاوا و C پیروی می کند. کد سی شارپ را می توان بر روی پلتفرم های مختلف کامپایل کرد. این زبان برنامه نویسی شی گرا شباهت های ساختاری دارد که بیشتر با جاوا مشترک است. پایتون قابل مدیریت و یادگیری آسان است، زبانی با قابلیت های برنامه نویسی سطح بالا. ASP.NET Core ویژگی های امنیتی را برای حفظ احراز هویت، مجوز، اجرای HTTPS، حفاظت از داده ها، پیشگیری از CSRF / XSRF و مدیریت CORS فراهم می کند.

تصویر
عکس پروفایل ظهر هکر Ketan Parmar

کتان پارمار

مدیر بازاریابی دیجیتال در Weboccult Technologies

پایتون یک زبان برنامه نویسی متن باز، تفسیر شده و همه منظوره است. از نظر عملکرد از جاوا و C پیروی می کند. این زبان قابل مدیریت و یادگیری آسان است، زبانی با قابلیت های برنامه نویسی سطح بالا – وب سایت هایی مانند Reddit، Pinterest، YouTube و Instagram فید پایتون. پایتون که یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است، در روندهای توسعه مدرن مانند یادگیری ماشین کاربرد زیادی پیدا می کند. علاوه بر این، اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید، پایتون جایی است که باید سفر برنامه نویسی خود را شروع کنید.

هر روز پیشرفت‌های جدیدی در فناوری به ارمغان می‌آورد، و اکنون زمان تغییر کرده است به طوری که تنها شناخته‌شده‌ترین آنها در حال توسعه هستند. با این اوصاف ظرفیت و کیفیت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور