مولر گوگل در نرخ خزش برای سایت های بزرگ و کوچک

جان مولر از گوگل از جامعه جستجوگر س askedال پرسید که چرا مردم ابزار ارسال URL را از دست می دهند. یک نفر گفت که سایت های کوچک محروم هستند زیرا سایت های بزرگتر بیشتر خزیده می شوند. جان مولر دیدگاه های مشترکی درباره چگونگی جستجوی گوگل توسط سایت ها دارد

آیا سایت های بزرگ به طور مکرر خزیده می شوند؟

این امکان وجود دارد که وب سایت های پرطرفدار و با پیوند بیشتر به دفعات بیشتری خزیده شوند. پیوندها بخشی از فرایند خزیدن هستند زیرا Googlebot از یک لینک به لینک دیگر در حال خزیدن است.

بنابراین تصور اینکه سایت های پرطرفدار بیشتر از سایت های کم محبوب خزیده می شوند بی دلیل نیست.

اینجاست سوال اصلی جان مولر:

“من افرادی را دیده ام که منتظر بازگشت ابزار ارسال URL هستند. من هیچ خبر جدیدی ندارم ، اما دوست دارم بیشتر بدانم که چرا آن را از دست داده اید.

به من اطلاع دهید که برای کدام URL ها ابزار را از دست داده اید و نحوه استفاده معمول از آن را به من اطلاع دهید. با تشکر!”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و ناشر پاسخ داد:

“JohnMu ،
شما می دانید که خزنده ها به اندازه وب سایت های بزرگ از وب سایت های کوچک بازدید نمی کنند. بنابراین برای هرگونه بروزرسانی در صفحات کلیدی و سریعتر نمایه سازی ، به ابزار ارسال URL بستگی داریم. با از بین بردن دسترسی به ابزار ، شما طرفدار وب سایت های بزرگ هستید و به وب سایت های کوچک ضربه سختی وارد می کنید. “

جان مولر پاسخ داد این خزیدن به اندازه یک وب سایت مستقل است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“خزیدن مستقل از اندازه وب سایت است. برخی از سایت ها دارای URL های gazillion (بی فایده) هستند و خوشبختانه ما زیاد از آنها خزیده نمی شویم. اگر مثالی از سایت خود دارید که در آن مسائل را مشاهده می کنید ، در صورت تمایل آن را به فرم اضافه کنید. “

شخصی که س theال می کند اظهار داشت که برخی از سیستم عامل های انتشار به طور خودکار نقشه سایت خود را به روز نمی کنند.

برای آن جان مولر پیشنهاد کرده است که به روزرسانی سیستم عامل به گونه ای که به طور خودکار نقشه سایت را به روز کند ، راه حل آسان تر است.

پاسخ مولر:

“هنوز سایتهایی هستند که از نقشه سایت استفاده نمی کنند؟ به نظر می رسد یک راه حل بسیار ساده تر از ارسال دستی هر URL جدید یا به روز شده است …

… به نظر می رسد چیزی که در آن حالت رفع شود :). ارسال های دستی هرگز مقیاس پذیر نیستند ، مطمئن شوید که به طور خودکار کار می کند.

…. ساخت یک فایل نقشه سایت به طور خودکار برای هر وب سایت جدی ، خط مقدماتی حداقل به نظر می رسد ، imo. “

سایت بزرگ و سایت محبوب

من فکر می کنم آنچه در مبادله فوق نادیده گرفته شد منظور ناشر بود وقتی گفتند که “یک سایت بزرگ” بیشتر خزیده می شود. جان مولر به معنای واقعی کلمه از نظر تعداد صفحات یک سایت پاسخ داد.

شاید غیر منطقی نباشد که تصور کنیم منظور ناشر سایتی با محبوبیت بیشتر نسبت به سایت کوچکتری باشد که پیوندهای آنچنانی ندارد.

با این حال ، اشاره مولر به سایت های بزرگتر (و گاه محبوب تر) حاوی URL های بی فایده نکته عادلانه ای است. این بدان معناست که سایت های کوچکتر راحت تر برای خزیدن کار می کنند و در واقع ، اگر قادر به مشاهده گزارش های خزیدن باشید ، به نظر می رسد که Google به طور مکرر از سایت های کوچکتر و کمتر محبوب بازدید می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر روزها یا هفته ها بدون اینکه Google برخی از صفحات شما را کشف کند ، می گذرد ، این چیزی است که می تواند توسط نقشه سایت به شما کمک کند. اما همچنین می تواند نشان دهنده مشکلات عمیق تری در رابطه با کیفیت محتوا یا پیوندها باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور