مولر گوگل در رتبه بندی تأثیر HTML ، هجی و دستور زبان ضعیف

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد تأثیر HTML ، هجی و دستور زبان ضعیف در رتبه بندی جستجو پاسخ داد. او دو پاسخ داد زیرا HTML یک مسئله فنی است و هجی و گرامر از موارد کیفی هستند که می توانند تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهند.

سوال:

“آیا جلسات جستجوی Google با در نظر گرفتن رتبه بندی جستجو ، HTML شکسته یا اشتباهات املایی یا اشتباه دستوری را بررسی می کنند؟”

بعضی از س questionsالات پاسخ روشنی دارند و جان مولر معمولاً بلافاصله پاسخ می دهد.

برای این سوال جان مولر مکث کرد تا لحظه ای قبل از پاسخ دادن فکر کند.

تأثیر HTML شکسته در رتبه بندی جستجو

او ابتدا در مورد HTML شکسته پاسخ داد ، و توضیح داد که HTML باید چنان شکسته شود که گوگل نمی تواند آن را درک کند.

مولر:

“آنها به نوعی موقعیت های مختلفی هستند. اوه … در بیشتر موارد ما HTML شکسته یا شکسته نیستیم.

بیشتر وب HTML HTML معتبری ندارد و ما باید با آن زندگی کنیم.

استثنائات اصلی که من در مورد HTML شکسته می دانم این است که اگر واقعاً به شکلی بد خراب شده باشد به این معنا که اگر نتوانیم یک صفحه را برای موبایل دوستانه تشخیص دهیم.

یا اگر نمی توانیم تشخیص دهیم که این یک عنوان یا عنوان است ، بدیهی است که نمی توانیم کارهای زیادی را با HTML انجام دهیم.

این یک نوع مورد است و معمولاً این نوع صفحات خراب نیز در مرورگر بسیار خراب هستند.

بنابراین اگر به صفحه نگاه کنید و حتی به درستی بارگیری نشوند ، احتمالاً باید آن را برطرف کنید.

اما اگر به صفحه نگاه کنید و به طور معمول در مرورگر به نظر برسد ، حتی اگر HTML شکسته وجود داشته باشد احتمالاً مشکلی نخواهد بود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ضعف در هجی و گرامر موارد کیفیت هستند

بعد جان مولر به قسمت دوم س ofال پاسخ داد که به نادرست هجی و دستور زبان در زمینه عملکرد جستجو می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: گرامر نادرست املا چیزی است که کاربران مشاهده می کنند و بنابراین به یک مسئله با کیفیت تبدیل می شود.

مولر:

“با توجه به غلط های املایی ، اشتباهات دستوری ، من فکر می کنم این چیزی است که تقریباً بیشتر شبیه یک منطقه خاکستری است و از یک طرف باید بتوانیم تشخیص دهیم که یک صفحه چیست.

و اگر ما نمی توانیم این را تشخیص دهیم زیرا تعداد زیادی خطا در صفحه در متن وجود دارد ، پس این کار دشوارتر می شود.

جنبه دیگر این است که ما سعی می کنیم محتوای واقعاً با کیفیت بالا را در وب پیدا کنیم و گاهی اوقات به نظر می رسد که یک صفحه دارای محتوای با کیفیت پایین است زیرا دارای… نوع mistakes اشتباهات دستوری و فنی در متن است.

بنابراین این چیزی است که از نظر من اگر از این نوع مسائل مطلع باشید ، من فقط آن را برطرف می کنم.

تقریباً می گویم … مثل … املا و دستور زبان احتمالاً برای اکثر وب سایت ها از HTML شکسته اولویت بیشتری دارند.

اما این منظور من این است که “مقایسه آنها” واقعاً دشوار است ، زیرا آنها چیزهای بسیار مختلفی دارند زیرا یکی بیشتر یک مسئله فنی است (سمت HTML) و دیگری تقریباً شبیه یک مسئله با کیفیت است و کاربران معمولاً آن را مشاهده می کنند مثل چیزهای مختلفی است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأثیر رتبه بندی HTML شکسته ، املای بد و دستور زبان ضعیف

HTML باید قبل از تأثیرگذاری در رتبه بندی بسیار بد باشد زیرا درک مطلب از صفحه وب را برای Google دشوار می کند زیرا نمی تواند عناصر صفحه مانند عناوین و عناوین را شناسایی کند یا حتی محل قرارگیری محتوا را تشخیص دهد.

بعضی از HTML ها آنقدر ضعیف هستند که عناصر صفحه را دوست دارند

در قسمت قابل مشاهده صفحه وب خونریزی کنید. یه چیزی شبیه اون میتوانست درک صفحه وب را برای Google دشوار می کند.

HTML که مطابق با استانداردهای وب نیست طبیعی است و Google (و مرورگرهای وب) می توانند از این نظر منطقی باشند.

جان مولر یک قاعده سرانگشتی را ارائه داد که اگر یک صفحه وب را نمی توان به خوبی در یک مرورگر وب ارائه داد ، احتمالاً نیاز به رفع آن دارد.

مولر بعدی توضیح داد که غلط املایی و گرامر ناخوشایند می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد ، زیرا کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین مسئله کیفیت است.

این به نوعی شبیه جواب او در پاتوق دیگری در Office Hours در مورد محتوای ترجمه شده خودکار است که منجر به دستور زبان ناجور می شود و به دلیل مشکلات کیفی احتمالاً زمان بندی سختی خواهد داشت.

استناد

در حدود 15 دقیقه به س Johnال جان مولر در مورد HTML شکسته ، غلط املایی و دستور زبان ضعیف نگاه کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=mPaRgzaMroU

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور