مولر گوگل درباره کلیدهای مهاجرت سایت موفق

جان مولر از گوگل به آنچه احساس می کرد مهمترین مواردی است که برای داشتن موفقیت در انتقال سایت به آنها توجه می کند ، پاسخ داد. مولر نکاتی را برای کمک به به حداقل رساندن اختلالات ارائه داد.

در یک پاتوق ساعت کاری Google Office Office ، شخصی از جان مولر در مورد مدیریت انتقال سایت برای سایتی که یک سایت دیگر خریداری کرده است ، س askedال کرد و آنها اکنون به دو وب سایت در یک سایت واحد پیوسته اند. آنها همچنین در حال تغییر نام دامنه هستند.

شخصی که این س askingال را مطرح می کند پرسید که آیا مولر در مورد آنچه که باید به دنبال آنها باشند ، نکات اساسی را دارد یا خیر.

جان مولر با دو نکته در مورد چگونگی انجام انتقال سایت پاسخ داد.

1. URL های “قبل و بعد” را ردیابی کنید

اولین پیشنهاد وی پیشنهاد خوبی است. وی گفت قبل از شروع مهاجرت سایت ، همه URL های وب سایت های فعلی را ردیابی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داشتن نقشه از هر دو سایت به شما امکان می دهد از این URL ها به عنوان لیستی استفاده کنید که می تواند در ابزاری مانند Screaming Frog بارگذاری شود تا صفحاتی را پیدا کنید که هدایت 301 به یک URL جدید ندارند و همچنین URL هایی که ممکن است نادیده گرفته شوند را پیدا کنید. و در حال بازگرداندن کد پاسخ خطا 404 هستند.

جان مولر پاسخ داد:

“من فکر می کنم مهمترین قسمت واقعاً ردیابی URL های منفرد است ، به طوری که شما یک نقشه واضح از آنچه قبلاً بود و آنچه در آینده باید باشد داشته باشید.

و بر این اساس ، از یک طرف مطمئن شوید که همه مسیرهای هدایت را به درستی تنظیم کرده اید.

بنابراین ابزارهای مختلفی که می توانید با استفاده از آنها لیستی از URL های قدیمی را ارسال کنید و بررسی کنید که آیا به URL های جدید هدایت می شوند. “

Screaming Frog قادر است به راحتی از پس این کار برآید. در نوار پیمایش بالا ، فقط حالت> حالت فهرست را انتخاب کنید. سپس در سمت راست مجموعه جدیدی از دکمه ها ظاهر می شوند که در آن می توانید یک دکمه بارگذاری را انتخاب کنید که می توانید برای بارگذاری پرونده ، وارد کردن URL ها به صورت دستی ، جایگذاری URL ها یا دنبال کردن یک نقشه سایت XML از آن انتخاب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس Screaming Frog فقط در مورد هدایت ها و سایر فاکتورها فقط برای آن URL ها گزارش می دهد. من از این مورد برای مهاجرت به سایت های شرکتی برای سناریوی مشابهی استفاده کردم که در آن یک سازمان چند ملیتی شرکت دیگری را خریداری کرد و سپس URL ها را در وب سایت شرکت بزرگتر جذب کرد.

2. مهاجرت پیوند داخلی

این نکته دوم جنبه اساسی انتقال سایت است و چیزی است که Screaming Frog می تواند برای ردیابی قبل از انتقال سایت مفید باشد.

خزیدن کامل سایت می تواند ساختار پیوند داخلی را برای هر صفحه وب نشان دهد و این اطلاعات را می توان به یک صفحه گسترده صادر کرد.

به طور کلی ، محتوای قدیمی از یک سایت اغلب با محتوای موجود هدایت می شود (ادغام می شود). و تحت این سناریو ، ساختار پیوند داخلی صفحه ای که باقی مانده است حفظ خواهد شد (مگر اینکه صفحات جدید اضافه شوند).

من فکر می کنم که کلید کار برای انتقال این است که محتوای هدایت شده به صفحاتی که کاملاً مشابه هستند هدایت می شود. بنابراین صفحه قدیمی که از بین می رود باید به صفحه ای در سایت جدید هدایت شود که اساساً همان است.

اگر هیچ تطابقی برای هدایت صفحه قدیمی وجود ندارد ، به طور کلی آن صفحه را به صفحه اصلی هدایت نکنید. گوگل قصد دارد به عنوان یک نرم افزار 404 رفتار کند. بنابراین در این شرایط بهتر است فقط به صفحه 404 اجازه دهید.

جان مولر در توییتر حدود 404s به صفحه اصلی

صفحه جستجوی مرکزی Google بهترین روش برای مدیریت یک صفحه وب است که دیگر وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google نحوه مدیریت صفحه ای را که جایگزینی واضح ندارد ، شرح می دهد:

“اگر صفحه شما دیگر در دسترس نیست و جایگزینی واضح ندارد ، باید یک کد پاسخ 404 (یافت نشد) یا 410 (از بین رفته) برگرداند. هر دو کد به وضوح به مرورگرها و موتورهای جستجو می گوید که صفحه موجود نیست. در صورت لزوم می توانید یک صفحه 404 سفارشی نیز برای کاربر نمایش دهید: به عنوان مثال صفحه ای شامل لیستی از محبوب ترین صفحات شما یا پیوندی به صفحه اصلی خود. “

این همان چیزی است که جان مولر گفت:

“نکته دیگری که باید مراقب آن باشم ، پیوندهای داخلی است ، بنابراین شما واقعاً مطمئن شوید که تمام سیگنالهای داخلی که دارید و همچنین اینکه به هر URL جدید منتقل می شوند ، هستید.

از آنجا که آنچه که گاهی اوقات اتفاق می افتد یا آنچه که من گاهی اوقات با این نوع تغییر ساختارها دیده ام این است که شما URL ها را هدایت می کنید ، آنها را به سمت بالا منتقل می کنید اما فراموش می کنید که rel canonical را تنظیم کنید ، تنظیمات پیوندها را در پیمایش یا پاورقی فراموش می کنید جایی

و تمام سیگنال های دیگر در آنجا ، آنها لزوماً ناوبری را نمی شکنند. اما آنها انتخاب URL های جدید به عنوان متعارف را برای ما بسیار دشوارتر می کند.

بنابراین این نوعی از تأثیری است که در آنجا مشاهده خواهید کرد. این مسئله نه چندان زیاد است که باعث توقف رتبه بندی می شود بلکه بیشتر این است که ما فقط URL های قدیمی را برای مدت زمان طولانی تری از آنچه در واقع نیاز داریم حفظ خواهیم کرد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مهاجرت سایت می تواند ترسناک باشد

حکایت های زیادی درباره مهاجرت سایت وجود دارد که منجر به از دست رفتن رتبه می شود. معمولاً وقتی Google متوجه می شود که همه چیز باید در چه رتبه ای قرار بگیرد ، معمولاً در ترافیک تلنگر ایجاد می شود. اما به شرطی که صفحات وب سایت قدیمی به صفحات سایت قدیمی هدایت شوند که کاملاً یکسان هستند ، انتقال سایت به طور کلی خوب خواهد بود.

تلاش برای فریب Google برای ارسال PageRank به صفحه ای که کاملاً متفاوت است ممکن است واقعاً باعث سردرگمی گوگل در مورد این صفحه شود و نتیجه عکس بدهد. بنابراین اگر صفحه مناسبی برای هدایت مجدد وجود ندارد ، بهتر است کد پاسخ خطای 404 را بازگردانید.

انتقال سایت به شرطی که به روشی معقول انجام شود و مفاهیم صفحات قدیمی را در همان صفحات جدید مشابه حفظ کند ، می تواند خوب ظاهر شود.

استناد

مشاهده کنید مولر گوگل در مورد مهاجرت سایت حدود 18 دقیقه بحث می کند.

مهاجرت سایت – 18:26

https://www.youtube.com/watch؟v=8UBSEiO87GM

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور