موفقیت را با بازاریابی گفتگو برانگیزید: رویکرد بازخورد محور

عکس پروفایل مایکل جورجیو هکر ظهر

روش های سنتی فروش و بازاریابی دیگر در حفظ مشتری های باهوش اینترنت امروزی مفید نیست.

طبق مطالعات انجام شده ، حدود 82٪ از مشتریان انتظار پاسخ سریع به سوالات فروش و بازاریابی را دارند. شرکتهایی که به سرعت به درخواستهای مشتری پاسخ می دهند ، میزان رضایت مشتری بالاتری دارند و افزایش شانس درآمد.

بازاریابی گفتگو می تواند یک راه حل برای دستیابی به زمان پاسخ سریع تر باشد.

مشتریان به دنبال تبادل اطلاعات سرراست هستند که شرکت ها می توانند با بازاریابی مکالمه به طور مثر به آنها بپردازند. این می تواند سرعتی را که امروز مشتریان انتظار دارند برآورده کند.

بازاریابی گفتگو چیست؟

بازاریابی مکالمه بر روی یک مکالمه بی درنگ ، یک به یک با چشم اندازها و مشتریان با کمک چت ربات ها و پیام ها متمرکز است.

این یک رویکرد بازخورد محور است تا مکالمات را به روند فروش و بازاریابی برگرداند. این در مورد ایجاد مکالمات دو طرفه با مشتری و چشم انداز شما با استفاده از ربات های چت ، برنامه های چت اجتماعی (Whatsapp ، Facebook Messenger ، و غیره) و چت زنده است – هر چیزی که مکالمه را برای مشتریان شما بدون مشکل و سریع انجام می دهد تا با شما تعامل داشته باشند .

چه هدفی را دنبال می کند؟

به شما کمک می کند محتوا و جواب س toالاتی را که مخاطب شما دنبال می کند ارائه دهید.

همچنین ، بازاریابی مکالمه باعث افزایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور