موضوعات محبوب، نکات داغ و نکات تخصصی

چگونه می توانید به طور مداوم اخبار را در جستجو هدایت کنید وقتی داستان های داغ منتشر می شود؟

این به تنهایی یک کار به اندازه کافی دشوار است. اما موفقیت انتشار تنها به تسلط در Google News نیست. دور از آن.

ایجاد یک کسب و کار خبری بادوام به جریان های درآمدی متعددی نیاز دارد که با محتوای همیشه سبز، منابع اطلاعاتی/آموزشی و تعامل مداوم با مخاطبان تامین می شود.

سئو برای سازمان های خبری یک جانور منحصر به فرد است و فضایی است که با سرعت سرسام آوری حرکت می کند.

بازاریابان در این فضا دائماً با ویژگی‌ها و فرصت‌های جدید در جستجو، رقبای باهوش، و درک همیشه در حال تکامل Google از آنچه که خبر را… خوب، خبرساز می‌کند، به چالش کشیده می‌شوند.

در اینجا فقط یک طعم کوچک از گفتگوهای جالبی است که ممکن است در اولین روز NESS، کنفرانس افتتاحیه SEO اخبار از جامعه NewsSEO.io از دست داده باشید.

1. EAT and News SEO با لیلی ری

لیلی ری، رئیس بخش سئو و رئیس تحقیقات ارگانیک در آمسیو دیجیتال، گفت: «Google News و Google Discover احتمالاً دو حوزه ای هستند که EAT در آنها بیشترین اهمیت را دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

لیلی نکاتی را از ارائه اخیر دنی سالیوان در نشست خبری جامعه GNI در بحث خود در مورد اهمیت EAT در رتبه بندی اخبار به اشتراک گذاشت.

او گفت که گوگل نمی‌خواهد همه مقالات خبری را که به طور کلی «توسط کارکنان» نوشته شده‌اند ببیند. به خوانندگان و موتورهای جستجو نشان دهید که چه کسانی پشت محتوای شما هستند.

گوگل در طول زمان درک درستی از اعتبار سایت شما ایجاد می کند و لزوماً مفهوم برند را نیز درک نمی کند.

برخی معتقدند که برندهای بزرگ دارای مزیت ذاتی رتبه بندی هستند. ری توضیح داد، اما در ارگانیک و مخصوصاً برای اخبار، گوگل درک درستی از موضوعاتی که سایت EAT را برای آنها نشان می دهد، ایجاد می کند.

ری در ارائه خود گفت که صفحات برچسب یکی از بزرگترین فرصت های استفاده نشده در سئو هستند، تا جایی که این یکی از اولین چیزهایی است که او با یک مشتری جدید در انتشار به آن نگاه می کند.

او از مثالی استفاده کرد People.com برای نشان دادن اینکه چگونه ناشران می توانند صفحات برچسب را با افزودن سوالات متداول، ویدئوها، تصاویر، برچسب های مرتبط و موارد دیگر بهینه کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

ری همچنین توصیه کرد که ناشران صفحات برچسب خود را بشکنند و عملکرد موضعی خود را بررسی کنند.

او توضیح داد که ایجاد محتوای بیشتر در مورد موضوعی که در آن رتبه خوبی ندارید می تواند اتلاف منابع باشد. و عملکرد ضعیف صفحه تگ می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که Google در محتوای شما در آن موضوع EAT زیادی درک نمی‌کند.

بعداً در ارائه خود، ری به اشتراک گذاشت که محتوایی را دیده است که در بخش ارگانیک به خوبی عمل نمی کند در Discover بهتر عمل می کند. او گفت که این باعث می‌شود که او این سوال را مطرح کند که آیا Google محاسبه یا وزن متفاوتی برای محتوای Discover دارد یا خیر.

بنابراین شما باید برای جستجوی ارگانیک و کشف به طور جداگانه هدف قرار داده و بهینه سازی کنید.

برای مثال، مقالاتی که در عنوان سوالی را مطرح می‌کنند، در Discover عملکرد خوبی دارند.

مربوط: راهنمای بهینه سازی برای Google News، Stories برتر و Discover

2. استفاده خوب از ابزارهای گوگل و نشانه گذاری طرحواره برای سئوی اخبار

والنتین کورنز رهبر جهانی و یکی از بنیانگذاران ابزارهای Google Insights برای ناشران است.

کورنز در ارائه خود به اشتراک گذاشت: «بیشتر نشریات خبری نشانه گذاری درستی را در صفحات خود اعمال نمی کنند. ما به ناشران توصیه می کنیم که طرح اخبار مناسب را در همه صفحات داشته باشند.»

او افزود: «اگر ویدیویی در سایت خود دارید، از نشانه گذاری اشیاء ویدیویی استفاده کنید. مطمئن شوید که شانس خود را برای ظاهر شدن در ریچ اسنیپت ها به حداکثر می رسانید.”

والنتین توصیه می‌کند که ناشران از ابزارهای رایگانی که Google به‌عنوان بخشی از Google News Initiative خود در دسترس قرار می‌دهد استفاده کنند:

ابزارهای رایگان Google News Initiative برای ناشران اخبارنماگرفت از Google News Initiative، اکتبر 2021

3. نکات محتوای تازه در مقابل همیشه سبز از نیویورک تایمز

«مهر زمان را تازه نگه دارید. در یک موقعیت خبری فوری، خوانندگان نمی خواهند یک مهر زمانی قدیمی را ببینند. طراوت کلید است کریستین لیانگ، مدیر ارشد SEO در مجله نیویورک تایمز، در ارائه خود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

چه چیزی می تواند باعث به روز رسانی مهر زمانی شود؟

  • توضیحات متا را دوباره بنویسید.
  • نقل قول های جدید اضافه کنید
  • تصاویر را عوض کنید
  • ویدیوها را جاسازی کنید.

برای محتوای همیشه سبز، NYTimes از قالب /article/ به جای قالب /year/month/date که برای اخبار حساس به زمان استفاده می شود استفاده می کند.

لیانگ افزود که او دیده است که سایر سازمان‌های خبری این پوشه را حذف کرده و همیشه سبز را مستقیماً در سطح اصلی دارند.

واقعی شده: محتوای همیشه سبز چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید؟

4. کارشناسان درباره تاریخ ها در URL ها بحث می کنند: بله یا نه؟

علاوه بر ارائه عالی او، بری آدامز در سراسر رویداد NESS برای پاسخ به سوالات شرکت کنندگان حاضر بود. یکی از شرکت کنندگان پرسید که آیا تاریخ ها باید در URL ها ظاهر شوند، چه برای اخبار یا محتوای همیشه سبز؟

آدامز پاسخ داد: “من طرفدار تاریخ در URL ها نیستم، اما ناشرانی را دیده ام که از آنها استفاده می کنند و به نظر نمی رسد که اصلا مانع رتبه بندی شود.”

او افزود: «همچنین، SERP های گوگل دیگر واقعاً URL ها را نشان نمی دهند، بنابراین داشتن تاریخ در آنجا مستقیماً برای کاربران نهایی قبل از کلیک قابل مشاهده نیست».

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

یکی از مشکلاتی که من با تاریخ در URL ها دیده ام این است که گوگل تاریخ اشتباهی را در SERP ها نشان می دهد. دن اسمولن از جانب Mediahuis IRL در چت رویداد نظر داد.

شرکت کنندگان از Conde Nast، Future PLC و سایر شرکت های رسانه ای تأیید کردند که این موضوع را نیز مشاهده می کنند.

لیانگ گفت: «مهر تاریخ نادرست یک سردرد بزرگ است. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان سیگنال‌های تمبر تاریخ متناقض را حذف کنیم (یا حداقل سعی کنیم آنها را تراز کنیم) در صفحه.”

و کایل ساتن از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه می‌گوید: «گوگل ممکن است تاریخ برجسته‌ای را در صفحه نمایش دهد، مانند زمان انتشار اصلی، که می‌تواند داستان را به‌طور مصنوعی تاریخ‌گذاری کند، حتی اگر به‌طور مداوم به‌روزرسانی شده باشد».

گفتگوی بالا باعث شد ادوارد حیات از مجله ی وال استریت از گروه بپرسید: «آیا ما فکر می‌کنیم که تاریخ‌ها در URL‌ها متعلق به گذشته هستند؟ یا حرکت رو به جلو مهم است؟»

اجماع بین کسانی که پاسخ دادند این بود که هرگونه تأثیر سئو از داشتن تاریخ در URL مربوط به گذشته است و یکی به سادگی گفت: “دایناسور”.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مدل مارا از مجلات Hearst این احساسات را گسترش داد و توضیح داد: «من فکر می‌کنم تاریخ‌های موجود در URL زمانی تأثیرگذار بودند – گوگل محتوای جدید را دوست داشت. اکنون فکر می‌کنم به هیچ تاریخی در URL بازگشته است و محتوای قدیمی عملکرد دارد. فقط نظر من.”

5. لینک های تبلیغاتی در محتوای اخبار

ملیسا فاچ از کتاب آبی کلی و اتوتردر پرسید: «آیا پیوندهای داخلی که در محتوای سرمقاله یا همیشه سبز استفاده می‌کنید، مثلاً برای وادار کردن کسی به خرید یک محصول، می‌تواند بر گنجاندن Google News تأثیر بگذارد؟ آیا آن پیوندها بر اقتدار تأثیر می گذارد؟»

هم Ray که پرسش و پاسخ می داد و هم سازمان دهنده رویداد جان شهاتا موافقت کردند که گنجاندن پیوندهای تبلیغاتی در محتوای سرمقاله یا همیشه سبز تأثیر منفی بر درک Google از اعتبار سایت شما نخواهد داشت.

با این حال – و این یک اخطار بزرگ است – با این فرض که شما از برچسب های Sponsored یا NoFollow مناسب برای آن پیوندها استفاده می کنید.

آنها گفتند که بزرگترین نکته این است که شما به وضوح قابل اعتماد بودن محتوای خود را نشان می دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مربوط: چه زمانی از Nofollow در پیوندها و چه زمانی استفاده نمی شود

موضوعات جدید سئو اخبار داغ از NESS

وقتی از شما پرسیده شد که کدام آموزه های NESS به طور شگفت انگیزی یا به ویژه مهم هستند، اولگ کورنیچوک از جانب بیزینس اینسایدر گفت: “سرعت و اولین بودن برای انتشار آنقدر مهم است که بهتر است فقط برای اولین بار یک لامپ کوتاه منتشر کنید، سپس مقاله را بعداً به روز کنید (که به مهر زمانی + شاید برآمدگی های تیتر کمک می کند.”

واداشتن بازدیدکنندگان برای ثبت نام در خبرنامه شما نیز ضروری است. به همین منظور، NESS توییت کرد:

به گفته دان اسمولن، «بمب‌های دانش» سئو فنی که توسط بری آدامز رها شد، طلای بینش برای سئوی اخبار بود، جایی که فهرست‌بندی سریع برنده مسابقه است.

“تاثیر بهینه سازی زمان پاسخ سرور و نظارت بر فعالیت خزیدن Adsbot در GSC می تواند بر بودجه خزیدن تاثیر منفی بگذارد.” او توییت کرد.

اسمولن همچنین توصیه‌های لیانگ در مورد انتشار داستان‌های شکسته در تکه‌های 50 تا 100 کلمه‌ای از متن را که در به‌روزرسانی‌های مداوم فاصله دارند، به‌عنوان یک نکته مهم از روز اول NESS برجسته کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

NESS توسط قرار داده شده است NewsSEO.ioسازمانی که به عنوان “بزرگترین انجمن همکاری آنلاین رایگان برای همه سئوکاران، توسعه مخاطبان و تیم های تحریریه که برای ناشران، سایت های خبری و رسانه ای کار می کنند” توصیف شده است.


تصویر ویژه: Viktoria Kurpas/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور