مهمترین دلایل عدم موفقیت استارت آپ های فنی و اینکه برای جلوگیری از آن چه باید بکنید

عکس پروفایل ظهر QAonCloud Hacker

هزاره ها بیش از یک دهه است که از 9 تا 5 شغل و یک سبک زندگی یکنواخت خسته شده اند. آنها مجموعه مهارت و تجربه شرکتی خوبی دارند که آنها را به سمت راه اندازی استارت آپ با دانش به دست آمده از محیط کارشان سوق می دهد. اما آیا همه موفقیت در راه اندازی شرکت های نوپا را موفقیت می بینند و برای پایدار ماندن در رویاهای کارآفرینی خود با چه مشکلاتی روبرو هستند؟ بیایید ببینیم 10 دلیل اصلی شکست استارت آپ های فناوری و چگونگی بهبودی و آماده سازی اقدامات برای غلبه بر شکست ها:

10 دلیل برتر شکست استارت آپ های فناوری

1. ترس از باختن

برای ما انسانها ، بزرگترین ترس این است که در هر کاری از دست بدهیم. در تجارت نیز همین است و در استارتاپ ها پیشرفت بالایی دارد زیرا آنها آماتور تجارت هستند و هرگز ضرر و زیان را پیش بینی نمی کردند. یادگیری چگونگی ضرر و زیان و ادامه کار یک کلید ایده آل برای ثبات صاحبان مشاغل است و می تواند راه اندازی فناوری را در طولانی مدت خنثی کند.

یک جمله ماندگار در وال استریت وجود دارد: “ضررهای خود را کوتاه کنید و بگذارید برندگان خود را بدرقه کنند” ، که حتی برای فرهنگ های استارت آپ نیز برای موفقیت کاربرد دارد. موسسان باید ریسک مرتبط با تجارت را درک کرده و ضرر و زیانی را که ممکن است رخ دهد پیش بینی کنند. سپس آنها باید بهترین استراتژی را برای به حداقل رساندن ضرر و حرکت به جلو اعمال کنند.

2. کمبود سرمایه گذار

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور