من در ساختن یک شرکت نوپا شکست خورده ام و دلیل این امر چیست – قسمت 1: مشکل

عکس پروفایل نویسنده

@آلبرتاآلبرتا ویلیامز

توسعه دهنده وب و موبایل ، خالق yourconvo.com

من تصمیم گرفتم که برای راه اندازی شرکت خودم کارم را ترک کنم. هدف – تصاحب توییتر و فیس بوک. ایده – یک شبکه اجتماعی که در آن می توانید اتاق گفتگو ایجاد کنید تا در مورد هر موضوعی صحبت کنید. میدانم. میدانم. شبکه اجتماعی دیگری نیست.

برنامه چت دیگری نیست. اما مثل هر کارآفرین افتخار فناوری فکر می کنم ایده من خاص و منحصر به فرد است. این ممکن است اولین نقطه شکست من باشد. کار روی یک ایده آزمایش نشده زیرا بیشتر به حل یک مشکل فنی علاقه مندم.

هدف فعلی من راه اندازی MVP و دریافت آزمایش های بتا است. من حدود هفت ماه پس انداز دارم که هفت ماه برای انجام آن پس انداز دارم. با این حال من قبلاً با مشکلاتی روبرو شده ام.

روانشناسی راه اندازی یک استارتاپ

روند ترک مشکل بود. مشکل است زیرا مجبور شدم در مورد دلیل آن دروغ بگویم. حتی دشوارتر چون مجبور شدم دروغ را برای چندین نفر تکرار کنم. دوست داشتم بگویم آنجا چقدر از آن متنفرم.

اما به من توصیه شده که هیچ پل را نسوزانم تا زبانم را گاز بگیرم. جالب بود که چگونه همه تصور می کردند من به کار دیگری می روم. از نظر فنی ، من هستم. فقط مال خودم است اما من هرگز چنین چیزی را به آنها نمی گویم. منیت من خیلی شکننده است و نمی تواند سخنان دلسرد کننده را تحمل کند.

من همیشه می خواستم برای خودم کار کنم ، اما من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور