من جهشی را برای پیوستن به انقلاب Blockchain برداشتم و از آن زمان پشیمان نشده ام

عکس پروفایل نویسنده

@705کنت رینرز

مهندسی Blockchain ، قراردادهای Ethereum Smart ، Web 3.0 و Chainlink Oracles

آیا به این فکر کرده اید که وارد فناوری کدگذاری یا حتی شاید بلاکچین شوید اما هنوز کاملاً جهش نکرده اید؟ در این صورت ، این مقاله برای شما مناسب است.

من کیستم و چه اعتقادی دارم؟

نام من کنت رینرز است و من یک متخصص امنیت سایبری مستقر در مریلند هستم. بعد از 7 سال کار در صنعت سایبر با چند آژانس سه نامه ای و فرماندهی سایبری ایالات متحده ، تصمیم گرفتم به دنیای مهندسی نرم افزار و بلاکچین بپردازم. من اواخر سال 2017 جهشی به دنیای بلاکچین گرفتم و پشیمان نیستم.

آنچه من برای سال 2021 باور دارم و این دهه به جلو می روم این است: دنیای ما در یک تغییر بزرگ تغییر می کند. بعضی از آن خوب است ، برخی از آن بد است. فرمانروایان سیاسی و مالی ما نتوانستند ما را از بین ببرند ، و دنیای ما را به ارزش 200 تریلیون دلار بدهی و هیچ راهی برای خروج باقی نمی گذارد. ما می توانستیم سقوط مالی دیگری را مانند سال 2008 ببینیم ، یا بدتر از آن ، کل خانه کارت ها خراب می شود.

اما همانطور که بعضی اوقات برای پاکسازی آوارها و پی بردن به یک علفزار زیبا و شکوفا در آینده ، یک جنگل نیاز به آتش سوزی دارد ، شاید همین اتفاق برای سیستم های مالی میراث پف کرده و فاسد ما نیز لازم باشد.

من به آن امیدوار نیستم ، اما چه زمانی یا اگر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور