مقدمه ای بر Shopify و پشته های Fintech جاسازی شده

عکس پروفایل نویسنده

@سختهاردیک

MBA در Kellogg ، مدیر محصولات Fintech

درباره پتانسیل Shopify به عنوان گزینه جایگزین آمازون مطالب زیادی نوشته شده است. پست بن تامپسون در Shopify به عنوان یک پلتفرم در توجیه ارزش روزافزون Shopify در اکوسیستم تجارت کار بزرگی انجام می دهد. این Shopify است و نه Walmart / Best Buy است که نزدیکترین گزینه آمازون و تا حد زیادی ساده ترین راه برای فروشنده برای شروع فروش آنلاین است – بیش از 1،000،000 فروشگاه در حال حاضر از طریق Shopify فروش می کنند.

فقط آمازون بیشتر از سایتهای Shopify پول آنلاین می گیرد که مجموعاً بیش از 60 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 به همراه داشته است

با این حال ، Shopify فقط نرم افزار تجارت الکترونیکی را ایجاد نمی کند. این امر به فروشندگان آنلاین (یا به تعبیر Shopify “مسلح کردن شورشیان”) با تمام منابعی که برای اداره تجارت خود نیاز دارند ، توانمند می شود. Shopify یک شبکه تحقق را راه اندازی کرده است – زیرساخت تحقق بسیار مناسب مشتریان را در اختیار خریداران قرار می دهد ، Shopify Shipping برای کمک به بازرگانان حمل و نقل سریعتر ، همکاری با فیس بوک و Google برای تأمین قدرت فروشگاه های بازرگانان در این سیستم عامل های اجتماعی است. اما بزرگترین شرط بندی Shopify و درآمدهای آینده آن مربوط به ارائه محصولات fintech به SMB ها است. طی 2 سال گذشته ، Shopify چندین محصول را در خود جای داده است که به نیازهای مالی مشتریان SMB پاسخ می دهند.

سرمایه گذاران صحبت کرده اند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور