مقدمه ای بر Lithoverse و NFT در CENNZnet

Litho تجمع و بازار NFT خود CENNZnet است. این به عنوان یک بازار NFT استخراج کننده و همتا به همتا برای دارایی های دیجیتالی عمل می کند. با استفاده از Litho می توانید توکن های غیرقابل جابجایی ، مجموعه های رمزنگاری و سایر کالاهای مجازی ایجاد ، خرید و فروش کنید. Litho برخی از ویژگی های جالب را ارائه می دهد که آن را به ابزار انتخاب هنرمندان دیجیتال و توسعه دهندگان بلاک چین تبدیل می کند: برای هنرمندان ، برای توسعه دهندگان DApp ، به عنوان مثال. اندی بلد کتاب خود را با عنوان “کامل خونریزی” به عنوان مجموعه ای از NFT در اوایل اکتبر منتشر خواهد کرد.

تصویر
عکس نمایه CENNZnet Hacker Noon

CENNZnet

CENNZnet یک بستر بلاک چین عمومی و برنامه غیر متمرکز است که تجربه کاربری عالی را در اولویت قرار می دهد.

اینجاست! Litho ، تجمع و بازار NFT خود CENNZnet آماده و برای تجارت در شبکه اصلی آماده است.

اکنون می توانید NFT ها و دارایی های دیجیتال خود را در بلاک چین CENNZnet ضرب ، جستجو ، خرید و فروش کنید و از حق امتیاز تضمینی و اکوسیستم CENNZnet حداکثر استفاده را ببرید.

لیتو چیست؟

Litho یک DApp جدید است که توسط جامعه ماهر ما بر روی بلاک چین CENNZnet ساخته شده است. این به عنوان یک بازار NFT استخراج کننده و همتا به همتا برای دارایی های دیجیتال عمل می کند. با استفاده از Litho می توانید توکن های غیرقابل جابجایی ، مجموعه های رمزنگاری و سایر کالاهای مجازی ایجاد ، خرید و فروش کنید.

Litho برخی از ویژگی های جالب را ارائه می دهد که آن را به ابزار انتخاب هنرمندان دیجیتال و توسعه دهندگان بلاک چین تبدیل می کند:

برای هنرمندان:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور