مقدمه ای بر فروش چند کاناله: 5 نکته اساسی

عکس پروفایل نویسنده

@despatchcloudارسال ابر

چند منظوره حمل و نقل ، سفارش و نرم افزار مدیریت سهام

خرده فروشی چند کانال یا eRetail فروش از طریق بیش از یک کانال (مانند وب سایت شما یا eBay) و دریافت محصولات شما در مکان های مختلف است. اغلب ساده ترین راه ورود به بازارهای مختلف مانند آمازون یا فروگو است.

برخی از ایمیل های الکترونیکی فراتر از این است و وب سایت های خاص کشور یا وب سایت های خاص را برای مارک های مختلف خود راه اندازی می کنند. ادغام چندین وب سایت می تواند درآمدزایی داشته باشد زیرا هر وب سایت می تواند اطلاعات خاص یا کلمات کلیدی را هدف قرار دهد.

چرا تجارت الکترونیکی چند کاناله انجام می شود؟

در ابتدا و بدیهی ترین موارد ، به جای محدود کردن اینکه چه کسی می تواند محصولات شما را مشاهده کند ، محصولات خود را در مقابل مخاطبان بسیار گسترده تر و در نتیجه مشتریان بالقوه بیشتری دریافت می کنید.

بازارهای مختلف جمعیتهای مختلفی را به خود جلب می کنند. متوجه خواهید شد که مشتریان به دلیل اعتماد به نفس در هر سیستم عامل و برنامه های وفاداری خوبی که ارائه می دهند ، جذب بازارهای مختلف می شوند.

لازم به یادآوری است که تجارت الکترونیک چند کاناله به شما این امکان را می دهد که در صورت مرور چندین بار مقابل مشتری مشابه قرار بگیرید. تحقیقات نشان می دهد که افراد باید قبل از اقدام 7-10 بار یک پیشنهاد را ببینند. ورود به چندین کانال و بازار به معنای این است که احتمالاً …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور