مقدمه ای بر سیستم های ورود ابر بدون سرور

عکس پروفایل نویسنده

@خاکستراشر استرکین

تکنسین نرم افزار / معمار. 40 سال در این زمینه. با تمرکز بر راه حل های Cloud Serverless Native

وارد کننده ابر پایتون به عنوان بخشی از پروژه Cloud AI Operating System (CAIOS) توسعه داده شد که در مقاله ای جداگانه در سطح بالایی توصیف شد. در اینجا ، ما قصد داریم شرح دقیق تری از انگیزه و طراحی داخلی این قسمت از سیستم را ارائه دهیم. در این مقاله ، وارد کننده پایتون بدون سرور با جزئیات توضیح داده خواهد شد. با این حال ، اصول کلی ارائه شده برای هر زبان برنامه نویسی به یک اندازه قابل استفاده است. برای اینکه بفهمیم چرا تصمیم گرفتیم چرا Cloud Importer نقشی اساسی در CAIOS بازی می کند ، ابتدا باید اصول را بیان کنیم.

منظره صنعت

وضعیت فعلی در مدیریت بسته ، الحاق کثیفی است که طی دهه ها جمع شده و منجر به سردرگمی و ناسازگاری زیادی می شود. در این بخش ، ما یک مروری کلی با تمرکز ویژه بر روی اکوسیستم پایتون ، بدون محدودیت بیش از حد ، ارائه خواهیم داد.

آنچه باعث ایجاد سردرگمی زیادی می شود این است که مدیریت بسته در چندین سطح وجود دارد و این به معنای چیزهای مختلف است که در مشخصات هر زبان برنامه نویسی و / یا محیط زمان اجرا ضرب می شود. پوشش کامل آن احتمالاً یک کتاب کامل را می طلبد. در این مقاله ، ما فقط به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور